DudeUlf Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 15 år, hytte tur med gutta og en liter med sprit, det var herlige tider det! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Mamma er snart 41, og har aldri vært berusa. Eller er det bare noe hun sir til deg for at du ikke skal drikke . Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 17 år, sommeren 2008, Sunny Beach med kjæresten. Utrolig morsom kveld, men det er vel en av de to gangene det har vært moro å være full... Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Mamma er snart 41, og har aldri vært berusa. Eller er det bare noe hun sir til deg for at du ikke skal drikke . Det er fakta. Jeg ble busta første gang som 15-åring, fikk lov å drikke fra jeg ble 16 (men de har aldri kjøpt til meg), og er nå snart 19. Mamma drikker aldri mer enn ett glass vin om gangen, og det skjer omtrent to ganger i året. Hun har også vært sammen med pappa siden hun var 14, og han bekrefter det hun sier (han drikker gjerne selv, men jeg har sjelden sett ham full heller, egentlig). I tillegg har jeg funnet russelua hennes, og den har hvit sløyfe i dusken (edruss). Ooog hun er kjent blant folk i bygda for å aldri drikke. Er det noen jeg tror på at aldri har vært berusa, så er det henne:p Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg var 14 år. Da drakk jeg cola og vodka som vi hadde stjålet fra foreldrene til ei vennine. Den dag i dag klarer jeg fremdeles ikke drikke cola.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Afterski i alpene. en halvliters flaske med Stroh-Rom(vi var 2stksom delte den). Den dag i dag blir jeg kvalm av Stroh-rom stanken. Til dere som ikke vet hva Stroh er: Det er østerrisk 80% sterkt rom. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 For et par dager siden, sammen med min kjære. Er 22 år. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Den uoffisielle tiendeklasseavslutninga. Idiotisk. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 16år på 16.mai var koslig det:) etter et par år me drikking har eg lært at den beste magiske grensa er det punktet før man faller å glømmer alt Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Drakk første gang 16mai når jeg var 15 Lenke til kommentar
Tinutt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 13 år. Drakk hjemmebrent. Og spydde, selvfølgelig. Blanda jævelskapen med Cola Light Lemon eller noe. Drakk aldri den brusen igjen, men den ble jo også fort fjerna fra markedet, så. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Var mellom 18 og 19. Husker ikke. Drakk vel 4 stk Smirnoff Ice. En av dem ble spritet bittelitt opp med vanlig vodka. Ble temmelig sjanglete kan man si. Bortsett fra den lille skvetten den ene gangen, så drakk jeg faktisk ikke noe sterkere enn rusbrus og cider før jeg var over 20. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 hm, var 15 år og drakk 7 smirnoff. Ble full ja. Lenke til kommentar
banned Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 14 år på 16 mai, drakk sprit blanda ut med sprite + noen øl. Kan tro jeg syns det var godt *host* Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg er full for første gang nå. Hele 17 år gammel. Deilig. Jeg merker det er vanskelig å skrive rett. Hoho. Lenke til kommentar
MonsterSau Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Var nok 13. Drakk alt for mye, gjorde mye dumt... Ikke bra Husker at jeg la meg nede på stua og sov, og da jeg våkna var jeg oppe i senga xD Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 For nyaktig 1 år siden i dag på denne tiden, var jeg og 3 venner på vei til frognerparken med 1 liter vodka Endte ikke bra og i dag ble jeg minnet på hva som skjedde denne dagen for 1 år siden av både mor og far Ganske flaut siden jeg holdte på og kvele meg selv i spy Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Var natt til 1 Mai da jeg var russ, var 17, nesten 18 da Eneste gangene jeg drikker meg full nå til dags er i veldig veldig lystig samhør med venner. Har drukket noen ganger men faktisk aldri vært direkte fyllesyk. Har kjent at jeg har drukket men aldri sånn at jeg har vært dårlig. Om det er spørsmål hvor full jeg har vært, vel, ja, har vært temmelig bedugget et par ganger. Hemmeligheten bak en god dagenderpå: Avslutt "tidlig" (rundt 3-4), en stk saftig burger, 1 stor flaske vann (eller et himla stort glass vann) og den tykkeste grautkaffen du kan finne. Resultat: 10 minutter på ramma i urinerende stilling samt en mage som har noe å jobbe med etterpå. Resultat for min del i alle fall er en god dag derpå Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Jeg hadde vært småfull før dette, men det første gangen jeg var virkelig DRITA var når jeg var 15 år gammel.Jeg drakk 70cl kalinka, 6 cider, og noen glass vin. Husker meget lite av kvelden, og det jeg husker vil jeg egentlig ikke huske. Rart, jeg tok 3 Cider og din mengde i 40% mener jeg. Og alderen din stemmer fint med min, og minnet mitt er klart. Endret 1. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå