Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Er 17 år og har enda til gode å bli full. Jeg ser rett og slett ikke poenget.

Da foreslår jeg at du drikker deg full. ;)

Hadde ikke sagt det her for 2 år siden, men jeg er enig. :p

Drakk meg full for første gang da jeg var 17, skjønte ikke hvorfor det var så populært med alkohol før den dagen ;p

Lenke til kommentar
Fortell hvorfor, da.

Det er gøy, man er i den ultimate sinnsstemning (vet den har blitt brukt som å være høy, men jeg syns fylla er bedre).

 

Men drikker du mer etter du er blitt godt full kan det gå til helvette da.

 

Hvorfor syns folk at å spy er for tapere? Jeg syns det er godt å stikke fingern i halsen når rusen er på vei ned, føler meg mye bedre dagen derpå hvis jeg gjør det. Er selvfølgelig ikke noe jeg gjør midt på fest da, men på vei hjem

Endret av Callisto Star
Lenke til kommentar
Fortell hvorfor, da.

Det er gøy, man er i den ultimate sinnsstemning (vet den har blitt brukt som å være høy, men jeg syns fylla er bedre).

 

Men drikker du mer etter du er blitt godt full kan det gå til helvette da.

 

Hvorfor syns folk at å spy er for tapere? Jeg syns det er godt å stikke fingern i halsen når rusen er på vei ned, føler meg mye bedre dagen derpå hvis jeg gjør det. Er selvfølgelig ikke noe jeg gjør midt på fest da, men på vei hjem

Hvorfor ikke bare helle innpå vann\juice\melk når du kommer hjem før du stikker til sengs? Smart å ha vann ved siden av senga å ja :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

sommeren det året jeg ble 14.

var med brodern på sverige tur:D drakk høveli mye øl den dagen:S

vinteren etter ble jeg full etter 6 øl eller halvliter sprit^^ noen ganger drakk jeg mer..men da ble jeg dårli så slutta me det:P drikker ikke så ofte lengre:) men skal innrømme at alkohol er gøy;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
I oktober/november en gang, i 2008. Var 15 år. Var veldig artig, snakket mye med folk jeg ikke kjente osv. Dette er den eneste festen jeg har vært på og den eneste gangen jeg har blitt full.

 

Synes btw ikke det var verdt det egentlig, i og med at alkohol er veldig dyrt, jeg våknet med brannsår diverse steder på kroppen, fikk høre jeg hadde dummet meg veldig ut (dette kan jeg leve med, men jeg sitter på en del hemmeligheter jeg ikke vil dele med folk while unconscious:/) i tillegg følte jeg meg jævlig i kroppen etterpå. Og ja, jeg spydde sånn 20 ganger..

Du drikker for mye ;) .

 

Første gangen min drakk jeg også alt for mye. Husker dog så si alt (husker som oftest så si alt fra når jeg drikker mye, selv om det selfølgelig er noen hull).

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Skikkelig dritings har jeg bare vært en gang hittil og det foregikk slik:

Jeg var i hybelen til broren min og vi ville finne ut hvor mye jeg tålte.

Jeg startet med 2 bokser heineken, etterfulgt av 2 store ølkrus med en blanding av vodka, eplebrus og iste-utblandingssaft, så 2 like store krus med vodka og cola. Jeg merket at skillsene i guitar hero gikk gradvis ned og jeg duppet av med gitaren på fanget og begynte å kaste opp litt i søvne. Broren min fikk meg bort til dassen for å kaste opp ferdig. Samtidig helte han vann i meg for å rense. Det siste jeg husker er at jeg dunket kanten rundt øyet på vaskemaskinen ved siden av dassen veldig hardt. Når jeg våknet var jeg bare jævlig tørst, tror faktisk det var det jeg våknet av. Jeg våknet på sofaen med bare bokseren på, resten av klærne var i vask. Jeg var vel ca 16 år og 3 måneder gammel. Jeg hadde visst også en tendens til å rope og snøvle bullshit om hvor god jeg var i guitar hero :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...