Sniper_Elite Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har ikke vært full, en gang drakk jeg så balansen min blei helt fucka, det er vel det nærmeste jeg har vært dritings Lenke til kommentar
zennox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 I 8, natt til 1 mai, var 13 år. Hadde en del kompiser som hadde drukki så jeg måtte jo finne ut hva i alle dager fylla var. And so I did! Endte opp med at farsan plukka meg opp i bil på andre sida av byen. Skammer jeg meg? Ja. Er forøvrig 16 nå.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har ikke vært full, en gang drakk jeg så balansen min blei helt fucka, det er vel det nærmeste jeg har vært dritings har nok vært full da, dersom det var slik at beina stokket seg når du skulle gå og det var vansklig å stå stødig uten å svaie;) men det er ingen krise........alle som drikker har vært fulle engang;) Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 var nok ikke full, for jeg kunne tenke helt klart, hadde bare litt problemer med å gå var nok brisen, men ikke full. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg var på ishockeytur til Danmark og der er det som kjent ganske lett å få fatt i alkohol. Jeg var 13 år, dritings og ble veldig dårlig \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Det var vel i 2007, om eg ikkje hugsar heilt feil. Edit: Og eg drakk forøvrig kun rusbrus/cider. Har ikkje drukke ein dråpe cider etter den dagen. Endret 2. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I dag fikk jeg vite at gjennomsnittet prøver alkohol for første gang på 14.7 år, akkurat hvor gammel jeg var. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Husker ikke hvilket år, men det var lenge siden iallefall. Dro på vors hjemme til noen en kamerat av meg kjente. Satt der i sofaen og drakk fjortisdrikkene våre som hjemmebrendt og drue osv. Det var faenmeg tider det! Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ordentlig full - 16. Drikke med venner uten tillatelse fra foreldre - 13. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ble dritafull og tatt første gangen jeg drakk. Da var jeg 13 og hadde fått i meg 96% hjemmebrent. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har ikke vært full, en gang drakk jeg så balansen min blei helt fucka, det er vel det nærmeste jeg har vært dritings har nok vært full da, dersom det var slik at beina stokket seg når du skulle gå og det var vansklig å stå stødig uten å svaie;) men det er ingen krise........alle som drikker har vært fulle engang;) EN gang? hehe.. første gang jeg drakk var jeg 16.. Jeg har nok drukket meg totalt waisted 30 ganger.. Jeg er skikkelig dårlige til og kontrollere mengden.. klokken blir 23.30 også det neste som skjer er at jeg vokner opp dagen etter på og lurer fælt på hvordan jeg kom meg hjem og hvor jeg var i går.. Det er absolutt den værste følelsen, hehe.. Tingen er at jeg overhode ikke tåler sprit, jeg har i senere tid funnet en bedre måte og drikke på.. Kun drikke på øl, så har jeg kontroll. Tilsette litt vann med gjevne mellomrom vist jeg er borti sterkere saker.. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Var 17 år jeg. Sovna mens jeg sto og "dansa" jeg... Og jeg helte øl på gulvet til en kamerat med vilje bare fordi jeg syntes det var en jævli god idé der og da. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 var 15, og vodka ble nesten inhalert, fikk beskjed av gutta som hadde spriten at jeg skulle se på det som vann og bare drikke. Funka fint det, smakte godt og varma, første jeg la merke til var at synet hang etter at jeg flyttet på hodet... var moro som bare det, dansa med par deilige jenter og ble plukket av faren, haha, jeg sto og venta på han, bilen kom og stoppa foran meg, først så gikk jeg til fører siden, faren la merke til gangen og klukklo, mens han sa at jeg skulle sette meg på andre siden. Første han sa: Jaså hva drakk du? OG rett etter på, moren din må ikke se deg slik. Hehe. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Første gang var første gang jeg drakk, 18 år gammel. Gikk til helvete for å si det mildt. Ramla ned ei steintrapp, fløy rundt som ei slakta høne deler av kvelden og drakk sprit som vann etterhvert. Heidundrandes morsom fest, men du verden så kjett utpå natta og dagen etter. Etterpå har jeg fått et ganske avslappa forhold til alkohol, drikker sjelden for å bli full. Liker bedre å ta en øl lørdagskvelden for å kose meg Er 19 nå.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Første gang var første gang jeg drakk, 18 år gammel. Gikk til helvete for å si det mildt. Ramla ned ei steintrapp, fløy rundt som ei slakta høne deler av kvelden og drakk sprit som vann etterhvert. Heidundrandes morsom fest, men du verden så kjett utpå natta og dagen etter. Etterpå har jeg fått et ganske avslappa forhold til alkohol, drikker sjelden for å bli full. Liker bedre å ta en øl lørdagskvelden for å kose meg Er 19 nå.. samme her, er ferdig med den perioden av livet der man alltid skal drikke med mål om å bli stupfull. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Første gang jeg drakk meg skikkelig full var forrige helg. Har drukket mange ganger før men aldri blitt henta klokka 10 Angrer fryktelig nå, desuten husker jeg ingenting Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har ikke drukket, kommer heller ikke å drikke meg dritings. Ser ikke poenget i det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Første gangen jeg ble skikkelig full var etter at jeg ble 18 år. Rørte borti tequila. Det jeg husker er at jeg spyr ned trappa, havner på plenen utenfor huset, ser at de to jentene kameraten min og jeg hadde på besøk løper ut av leiligheten mens kameraten min kommer løpende bak og spyr i fart. Han sovner også på plenen og jeg våkner av at jeg blir slikket i trynet av en hund. Har ikke rørt tequila etter den kvelden egentlig. Merkelig nok. Endret 13. desember 2008 av DemonFudge Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Første gang jeg ble full var i dag Jeg er tretten år, og tok 1,5 dl 40%. Jeg hadde 1,9 i promille først, men nå har det gått fem timer, og jeg er visstnok nede i 0,7 ifølge Blood Alcohol Calculator. Endret 18. desember 2008 av Magnus_L Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Drakk ei hel akevitt flaske alene på fest hos kompisen, var 15. Etter det var senga hans svært så god Endret 27. desember 2008 av Jugend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå