GrevenLight Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skjønner egentlig ikke at folk liker og drikke seg drita, er litt lei av det tullet.Jeg og en kompis syntes det er smartere og fyre av en bønne noen ganger i måneden enn og drikke seg drit full og spy som bare faan Du kan jo prøve å kombinere det, det prøvde jeg og det er noe av det jævligste jeg har opplevd Er smart nok til og ikke prøve det Hørt om mange som har gjort det, virker ikke smart. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hmm.. Jeg har egentlig ikke peiling, men vil tro jeg var 16. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 12 år,"filmkveld", en flaske Baylies. Spydde som en gris. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Her jeg bor har vel nesten halvparten hvertfall smakt alkohol før de er fylt 14. første gang jeg "drakk meg full" var en 1.mai fest hos en venninne, drakk vel mest rusbrus og cider:P EDIT: jeg var selv 15 Endret 17. oktober 2008 av Dernel Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Stesøsknene mine startet begge å røyke og drikke da de var tolv. Jeg har postet her før, men sier igjen at jeg var 14 om noen lurer. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vet ikke om jeg ble full, men ble iallefall veldig brisen at jeg kastet opp...og jeg husker alt. Drakk alkohol for første gang da jeg var 17år. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Stesøsknene mine startet begge å røyke og drikke da de var tolv.Jeg har postet her før, men sier igjen at jeg var 14 om noen lurer. Hvordan klarte de å oppdrive det da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nå veit ikke jeg hvor Zarac bor, men på bygda jeg vokste opp i, var det ikke så forferdelig vanskelig. Lenke til kommentar
Sverre M. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg var 15. En kompis hadde knabba hjemmelaget brygg fra en tante. Noe ustø gange, men sinnsykt morsomt. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nå veit ikke jeg hvor Zarac bor, men på bygda jeg vokste opp i, var det ikke så forferdelig vanskelig. Sviktende foreldre. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Nei, det var helt normalt der. Det tok aldri slutt. Stebroren min har vært gjennom (ikke røykerelatert) kreft og har fortsatt ikke sluttet. Stesøstera mi prøvde å slutte å røyke for noen uker siden, men hun holdt bare i åtte dager. Edit: Det var forresten hennes fortjeneste at jeg startet å drikke selv Endret 25. oktober 2008 av Zarac Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har nok vært lett beruset allerede ned i ni-års alderen, da ett glass champanje på nyttårsaften var nok. Men første gang jeg drakk meg sørpe full var jeg 15-16 år, det var i Tønsberg, mer kan jeg ikke si:P Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg var 16. De fleste jeg kjenner begynte vel når de var rundt 14-15. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Husker ikke om jeg har svart her tidligere men var 13-14 år, var skikkelig stress når vi skulle på fest, først måtte vi få tak i den kompisen som så eldst ut, deretter måtte vi gå til alle butikkene i byen for å KANSKJE få kjøpt. I tillegg var foreldrene mistenksome så måtte komme med mange fine unskyldninger da^^ Drakk mer i den alderen en det jeg gjør nå faktisk. Er liksom ikke like gøy lenger. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Da jeg var 13. Drakk mer enn jeg trodde jeg tålte. Gikk ikke bra, for å si det sånn... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ditto Elgjeger . var 13 år og drakk aalt for mye. var helt ærlig fyllesjuk i flere dager etterpå Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 jeg var 17 og starta med corona og bud light............ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hmm, var vel rundt 10-11 år. Jeg og noen kompiser fant vel rundt 50 rusbrus flasker gjømt i skogen, og ja, vi alle ble nok passelig full. Ble faktisk utestengt fra 2 butikker den dagen. Endret 6. november 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hmm, var vel rundt 10-11 år. Jeg og noen kompiser fant vel rundt 50 rusbrus flasker gjømt i skogen, og ja, vi alle ble nok passelig full. Ble faktisk utestengt fra 2 butikker den dagen. hva brukte du som unnskyldning når du kom hjem da............hehehe sa du at du at du hadde drukket julebrus hos noen kamerater.......heheHe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 tror jeg var 15 eller noe var på et kurs av et eller anna slag med noen fra klassen så møtte vi noen andre fra noen andre skoler som hadde med seg sprit så ble det til at jeg drakk meg kanon:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå