Lefse Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Første gang jeg drakk, var jeg 17, fikk vodka og cola på en liten fest, ble bare lettere brisen. Første gang jeg fikk såkalt "blackout", var en gang i fjor høst, har begrensa drikkinga litt etter det, kan du si. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) ... Endret 10. januar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg var rundt 16 år da jeg var full først gangen,det er en del år siden. Har vært nykter siden sommeren 2003 nå. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg var 12 år, nettopp begynt på u-skole. Fylte 13 om noen måneder. Jeg og en kompis drakk oss drita på heimert og cola. Værste jeg har smakt, og tåler den dag idag ikke lukta av den blandinga engang. Spydde som en gris over hele meg, våkna i en gjesteseng hos kompisen min, i nye klær osv. Mora hans hadde visst skifta på meg osv, uten at jeg husker en dritt av det! Drikker idag helst polvarer, hehe.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 15 år, en månde eller 2 etter jeg begynte i 10ene. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror jeg var rundt 10.. Hadde en fetter som er 5 år eldre enn meg som alltid passet meg når mor og far var ute på fest, og han hadde begynt å få smaken på alkohol. Vi lovet alltid mamma at vi skulle rydde inn etter deres vorspiel hvis de kjøpte masse godteri til oss. Alkoholen gikk ikke akkurat i søpla for å si det sånn Ellers begynte jeg vel å drikke jevnlig i løpet av 9'nde klasse en gang.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Drakk første gang i 9. klasse. Husker faktisk nøyaktig hva jeg drakk 3 tuborg og 4 smirnoff ice Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sommeren mellom 9'ende og 10'ende klasse. Lenke til kommentar
Ninja_Noob Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 aldri, har ikke tenkt det heller prøver å drikke med måte Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skjønner egentlig ikke at folk liker og drikke seg drita, er litt lei av det tullet. Jeg og en kompis syntes det er smartere og fyre av en bønne noen ganger i måneden enn og drikke seg drit full og spy som bare faan Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skjønner egentlig ikke at folk liker og drikke seg drita, er litt lei av det tullet.Jeg og en kompis syntes det er smartere og fyre av en bønne noen ganger i måneden enn og drikke seg drit full og spy som bare faan Nå finnes det mange argumenter på å heller drikke seg drita full på Alkohol, enn det båset du driver på med. Men lar det ligge foreløpig, med tanke på trådens emne. Men jeg husker ikke sånn akkurat hvor gammel jeg var, for begynner faktisk å bli noen år siden. Var vel i den alderen der hvor folk flest liker å prøve ut ting, som kanskje var litt spennende! Men, antar det var rundt tiden da vi skulle begynne på ungdomsskulen, mer eller mindre.. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 aldri vært full, men har vært brisen Lenke til kommentar
Gege Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Første gang for meg var vel i forcen, 19 år. Etter å ha kommet tilbake i leiren, så sovna jeg ganske godt. Neste morgen våknet jeg opp med kammo-maling i trynet. Lenke til kommentar
Tang1 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 er 16,5 nå, og begynte å smake på alkohol som 14 åring. har aldri vært full, bare litt brisen etter 4 flasker smirnoff og 2-3 bokser cider Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 er 16,5 nå, og begynte å smake på alkohol som 14 åring. har aldri vært full, bare litt brisen etter 4 flasker smirnoff og 2-3 bokser cider Ville ikke satt en "tommel-opp" i et sånt innlegg. Du er jo for det første for ung. On-topic: Har aldri blitt full btw... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skjønner egentlig ikke at folk liker og drikke seg drita, er litt lei av det tullet.Jeg og en kompis syntes det er smartere og fyre av en bønne noen ganger i måneden enn og drikke seg drit full og spy som bare faan Du kan jo prøve å kombinere det, det prøvde jeg og det er noe av det jævligste jeg har opplevd Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Revyfest i Oslo. Endte opp med å ødelegge en dør hos hun vi vorsa hos, prøvde å lage en snøengel midt på en bilvei og trynte i trappa inn til det stedet vi skulle feste. Minneverdig kveld.. som jeg forøvrig husker minimalt av! Lenke til kommentar
ComeClarity Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Var full 16.mai på smirnoff og cider da jeg var 14. Ordentlig full blei jeg da jeg var 15 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå