Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var 12 år, nettopp begynt på u-skole. Fylte 13 om noen måneder. Jeg og en kompis drakk oss drita på heimert og cola. Værste jeg har smakt, og tåler den dag idag ikke lukta av den blandinga engang. Spydde som en gris over hele meg, våkna i en gjesteseng hos kompisen min, i nye klær osv. Mora hans hadde visst skifta på meg osv, uten at jeg husker en dritt av det!

 

Drikker idag helst polvarer, hehe..

Lenke til kommentar

Tror jeg var rundt 10.. Hadde en fetter som er 5 år eldre enn meg som alltid passet meg når mor og far var ute på fest, og han hadde begynt å få smaken på alkohol. Vi lovet alltid mamma at vi skulle rydde inn etter deres vorspiel hvis de kjøpte masse godteri til oss. Alkoholen gikk ikke akkurat i søpla for å si det sånn :)

 

Ellers begynte jeg vel å drikke jevnlig i løpet av 9'nde klasse en gang..

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke at folk liker og drikke seg drita, er litt lei av det tullet.

Jeg og en kompis syntes det er smartere og fyre av en bønne noen ganger i måneden enn og drikke seg drit full og spy som bare faan :mrgreen:

Nå finnes det mange argumenter på å heller drikke seg drita full på Alkohol, enn det båset du driver på med. Men lar det ligge foreløpig, med tanke på trådens emne.

 

 

Men jeg husker ikke sånn akkurat hvor gammel jeg var, for begynner faktisk å bli noen år siden. Var vel i den alderen der hvor folk flest liker å prøve ut ting, som kanskje var litt spennende! Men, antar det var rundt tiden da vi skulle begynne på ungdomsskulen, mer eller mindre..

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke at folk liker og drikke seg drita, er litt lei av det tullet.

Jeg og en kompis syntes det er smartere og fyre av en bønne noen ganger i måneden enn og drikke seg drit full og spy som bare faan :mrgreen:

Du kan jo prøve å kombinere det, det prøvde jeg og det er noe av det jævligste jeg har opplevd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...