Skugga Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvorfor? Ser ikke på det som fordelaktig å forgifte kroppen min for deretter å ha det elendig dagen derpå. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fjortissfylla på mitt eget rom januar i år, 15 år gammel. Gikk til helvete. Sovnet og våknet opp midt på natten med spy over hele meg og sengetøyet. Fantastisk gjort av meg at jeg klarte å vaske sengetøyet i fylla. Men ikke akkuat en kveld å skryte over. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hvorfor? Ser ikke på det som fordelaktig å forgifte kroppen min for deretter å ha det elendig dagen derpå. Jeg ser logikken Endret 18. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Steinhardt, ja. Ingen tvil om at det var det det var. Hardt miljø og, dette Q-melk miljøet. ^^ Hvorfor? Ser ikke på det som fordelaktig å forgifte kroppen min for deretter å ha det elendig dagen derpå. Hello. Hva med gråtonen også kjent som: "det sosiale aspektet ved drikking"? Jaja. Det funker nok ikke for alle. Helt greit det. Har noen gode venner selv som kjører avholds, ingen er mer kos eller betryggende å ha med seg på fest. I hvert fall ikke når man havner i situasjonen ca 15sekund før man sier: "Dra til helvete", som svar på en eller annen provoserende uttalelse og får en knyttneve i trynet. Da er det greit med kammeraten som er edru, og kan si noen rasjonelle ord. Gjerne: "Slapp av, han mente det ikke". Funker alltid. Endret 18. september 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, for det er jo umulig å være sosial dersom man ikke drikker. For min del utveier fordelene ved å ikke drikke ulempene, ser ikke hvorfor folk skal bry seg med det. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hm, 13-14 tror jeg. Lofoten..... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hardt miljø og, dette Q-melk miljøet. ^^ Spesielt den gjærede. Steinhardt. Lenke til kommentar
Barstad Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvorfor? Ser ikke på det som fordelaktig å forgifte kroppen min for deretter å ha det elendig dagen derpå. Du vet aldri før du har prøvd iallefall. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Innimellom virker det som at det å være avholds er noe av det mest provoserende en kan være i Norge Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Avholds ja, det skal jeg være enig i. Du blir jo på en måte avsosial i helgene, selvom du kan ta turen ut selvsagt å være med venner ute. Men det finnes en grense mellom avholds og drikke seg sanseløs hver helg. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tror jeg var rundt 13 eller noe. Ikke vært schveiseblind enda, venter med det til noen måneder før russesesongen snurres igang Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Avholds ja, det skal jeg være enig i. Du blir jo på en måte avsosial i helgene, selvom du kan ta turen ut selvsagt å være med venner ute. Men det finnes en grense mellom avholds og drikke seg sanseløs hver helg. Drikkekultur skal ikke få diktere mine vaner i alle fall. Har lest og sett nok dritt til at jeg holder meg for god til det. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Avholds ja, det skal jeg være enig i. Du blir jo på en måte avsosial i helgene, selvom du kan ta turen ut selvsagt å være med venner ute. Men det finnes en grense mellom avholds og drikke seg sanseløs hver helg. Drikkekultur skal ikke få diktere mine vaner i alle fall. Har lest og sett nok dritt til at jeg holder meg for god til det. Har du hår på brystet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) . Endret 3. januar 2012 av -drugiS- Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Full = 10-11 Sprit ble testet i en alder av 12. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har ikke det Jeg har! Jeg drakk meg full når jeg var 13 tror jeg. På 17. Mai. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Aldri drukket meg full før, men smakte alkohol for første gang som 16-åring (nå er jeg 17). Uansett, har ikke spesiellt lyst til å drikke meg full heller Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Avholds ja, det skal jeg være enig i. Du blir jo på en måte avsosial i helgene, selvom du kan ta turen ut selvsagt å være med venner ute. Men det finnes en grense mellom avholds og drikke seg sanseløs hver helg. Drikkekultur skal ikke få diktere mine vaner i alle fall. Har lest og sett nok dritt til at jeg holder meg for god til det. Har du hår på brystet? Hadde du et poeng? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) . Endret 3. januar 2012 av -drugiS- Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå