KKake Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 15 år, på "klassefesten" i starten av sommerferien. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 nyttår året før eg blei atten. (altså 17) Nå skal det sies at Amiga har ein del av skylden her. .. kan faktisk skylden på Amiga ang dette med kor keitete eg var med jenter også på den tida.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) 17 år og ca 8 mnd. Det komiske er at jeg ble skjenket i et bryllup av en kusine og visste egentlig ikke at jeg var "full" før jeg 3 mnd senere drakk meg full med viten og vilje. Da så jeg tilbake på den kvelden for 3 mnd siden og skjønte plutselig hvorfor bryllupet ble gøyere og gøyere utover kvelden. Endret 28. juli 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det var første gangen jeg smakte alkohol faktisk, var 18 år. Drakk altfor mye, og folk skjenka meg bevisst. Altså, etter jeg hadde drukket opp mitt eget ble jeg overøst med tilskudd fra resten av folket på festen. Ble sørpe full, og mamma og pappa henta meg Var ingen spesielt morsom tur hjem kan man si. Stoppa 4-5 ganger for å spy.. Etter det har jeg bare vært ordentlig full 1 gang til (russeslippet), og det går nok utrolig lenge til neste gang! Kjempeglad i å nyte alkohol, men er svært lite tilhenger av å ikke ha kontroll over handlinger jeg gjør.. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Var 13 og hadde et inntrykk av at alle de kule drakk, særlig de i klassene over. Det var natt til første og jeg fant ut at jeg skulle smake litt på fars vodka og ta meg turen ut. Sendte SMS til pappa; "Ligger over til mamma i natt." og slo av telefonen. Særdeles lite gjennomtenkt, og det ble heller ikke bedre da pappa henta meg på andre sida av byen, da jeg hadde valsa fra østkant til vestkant, igjennom midtbyen (Trondheim). Lærte av episoden, og i etterkant har jeg behersket meg temmelig godt. Drikker sjeldent, og vet hvor mye jeg tåler. Er forøvrig 15... Endret 9. august 2008 av zennox Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Var 14 og hadde fått søstra mi til å kjøpe ein 6-pack med Hansa-pils til meg. Gjorde ingenting teit eller noko sånt, som å spy på meg sjølv, grine etc. Det ironiske er at uheldige episodar med alkohol har kome i løpet av dei siste åra, og ikkje for 6-7 år sidan.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Syns det er greit at pinlige ting blei gjort ferdig i tenåra, jeg. Da var jeg jo helt ny i gamet Lenke til kommentar
araziel Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Når jeg var 16 begynte jeg vel å drikke et par øl nå og da på fester, men ikke på skikkelig fylla før rundt russetider. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) ... Endret 11. august 2008 av Atald Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Denne tråden kommer som en oppfølger til Mr.NorBits tråd: Når burde ungen din få lov å drikke alkohol? Tror det finnes folk som har drukket seg fulle lenge før fylte 18 år. Vel, jeg dreakk vel litt fra jeg var omtrent 16. Jeg trodde nok jeg var full, da, men det var nok mest placeboeffekt. Sjøl 16-åringer blir ikke full av to øl. Skikkelig KANON var jeg ikke før etter at jeg fylte 18. Det turte jeg nok rett og slett ikke. Kunne ikke komme hjem til foreldrene skitings... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Selv var jeg full for første gang da jeg var 16. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 15 år, sommerferien da jeg begynte på VG1, fest etter avslutningballet Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 På 11 års dagen min stjal jeg en flaske whiskey... Virket som en god ide der og da. Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) 13-14 års aldern, drakk en mix av vin,øl,sprite,cognaq og jager rista alt sammen i en halvannen liters flaske og drakk sammen med "dama". Senere på kvelden blei jeg VELDIG dårlig (noe jeg nå ikke syntes er så rart ) og skulle gå hjem. Prøvd å spy i 20 min sammenhengende mens du løper/jogger hjem? drit fett ikkesant Rørte ikke alkohol igjen før jeg var 19 Edit: er 25 nå Endret 25. august 2008 av dabooo Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 13 år, kjøpe en liter vodka, og drakk litt mens de to andre satt og runket satt jeg og drakk av flasken ble Shiiiiiit full. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) . Endret 3. januar 2012 av -drugiS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå