stigga Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Denne tråden kommer som en oppfølger til Mr.NorBits tråd: Når burde ungen din få lov å drikke alkohol? Tror det finnes folk som har drukket seg fulle lenge før fylte 18 år. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg var 14 1/2. Altså, den 16,Mai for å være nøyaktig! Da jeg var FULL. Men jeg har jo vært med brodern nede i kjellerstua å smakt litt siden jeg var 8 sikkert, ble ikke full nei. 1 shot kanskje Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Første ordentlige festen jeg var på, da var jeg 16.. Gikk ikke bra kan man trygt si. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 20 år gammel , var på dimme fest etter forcen. Hadde aldri smakt alkohol før det. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Tror det finnes folk som har drukket seg fulle lenge før fylte 18 år.Nei, sier du det du? , kjenner ikke en sjel ikke har blitt fulle en eller annen gang før 16 jeg Endret 18. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Var nok 15. Kongen av verden fram til 9. shoten. 2 Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 var vell ca 14 mener jeg å huske. :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 16 år tenker jeg. Har aldri vært så full at jeg har gjort noe idiotisk, ikke husker noe, spydd som en gris etc. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har drukket alkohol, men jeg har aldri blitt ordentlig full. Jeg fyller 17 år om litt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Var vel et sted mellom 15 og 16år ca. Ble ikke shitface'd første gangene jeg festa, men det kom naturlig etterhvert Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Rundt 10-11år tror jeg.. Men var ikke sånn at jeg ikke husker hva jeg gjorde da.. Var mer "fjortiss-fyll".. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) 16. første år på vidergående. spøy etter 6 øl og 3 cider. skammelig nok Endret 18. januar 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Aldri drukket så mye at jeg spyr, sånt er det bare rølp som gjør. Jeg ser ned på sånt automatisk. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) På 16. mai når jeg var 16, faktisk.. Ulka nedpå ei halvflaske vodka, gitt.. hoho :-D Jeg husker jeg ble helt vrak, men jeg klarte faktisk å komme meg hjem. Etter jeg hadde kommet hjem var vel noe av det første jeg gjorde å stikke hodet ut av vinduet og spy.. Edit: folk som ikke har spydd har kun opplevd placebofylla.. "ååhåhåhåhåh, nhå har jæsjj drækki en hel ølllll!! har aldsji vært shå fulll i hele mittsj liiiiv! mon tro om jeg skal schpyyy" Endret 18. januar 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 På 16. mai når jeg var 16, faktisk.. Ulka nedpå ei halvflaske vodka, gitt.. hoho :-D Jeg husker jeg ble helt vrak, men jeg klarte faktisk å komme meg hjem.Etter jeg hadde kommet hjem var vel noe av det første jeg gjorde å stikke hodet ut av vinduet og spy.. Edit: folk som ikke har spydd har kun opplevd placebofylla.. "ååhåhåhåhåh, nhå har jæsjj drækki en hel ølllll!! har aldsji vært shå fulll i hele mittsj liiiiv! mon tro om jeg skal schpyyy" Ehm, Lol ? Jeg har vært så sveiseblind, at jeg husker ikke noe etter vors'et liksom. Og jeg har aldri spydd på fylla. Sovnet og mange andre ting har jeg gjort, men aldri spydd. Man er ikke tøff fordi man spyr på fylla. OT : Jeg drakk for første gang på julebord med jobben rett før jeg fylte 16 da ble jeg vel godt brisen på rusbrus og den slags skvip. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Du husker ingenting, men du husker at du ikke har spydd? 1 Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg luktet ikke spy, verken på klær eller ånde. Jeg husker selvfølgelig brøkdeler, men ingen inneholder noen spying. Tror også jeg hadde fått høre det av dama/kompiser om jeg hadde spydd. Så ja, jeg har aldri spydd på fylla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå