corcky Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Heisann. Jeg har ett RE SX12 element som jeg imorgen skal få kappet en kasse til. Tenkte i samme slengen å spørre om de kunne sage hull til meg samt frese ett spor så hele elementet kommer ned i kassen. Her er informasjonen om elementet. 12" Mounting Depth - 6.5" Mounting Hole Diameter - 11" Overall Diameter - 12.5" Bolt Hole Circle - 11.75" Motor Width - 6.5" Motor Depth - 3.25" Basket Depth - 3.25" Displacement - 0.16 cu. ft. Weight - 24 lbs. Ser at hullet skal være 11 tommer, men hvordan blir det med fresekanten? Er det overall diameter jeg skal gå utifra? Altså 12.5 tommer. Og hvor dypt er det vanlig å frese et slikt spor? Bygger kassen i 22mm MDF. Endret 25. februar 2011 av corcky Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Heisann. Jeg har ett RE SX12 element som jeg imorgen skal få kappet en kasse til.Tenkte i samme slengen å spørre om de kunne sage hull til meg samt frese ett spor så hele elementet kommer ned i kassen. Her er informasjonen om elementet. 12" Mounting Depth - 6.5" Mounting Hole Diameter - 11" Overall Diameter - 12.5" Bolt Hole Circle - 11.75" Motor Width - 6.5" Motor Depth - 3.25" Basket Depth - 3.25" Displacement - 0.16 cu. ft. Weight - 24 lbs. Ser at hullet skal være 11 tommer, men hvordan blir det med fresekanten? Er det overall diameter jeg skal gå utifra? Altså 12.5 tommer. Og hvor dypt er det vanlig å frese et slikt spor? Bygger kassen i 22mm MDF. Mvh Rune er seff "Mounting Hole Diameter - 11"" du skal gå utifra hehe.. sporet skal du frese akkurat så dypt at det blir hull.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Oh really. Tenkte mer på å frese selve elementet ned i kassen så det går i ett med frontplaten. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hullet skal være 11", også kommer fresen ut til 12,5" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå