privinius Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg synes personlig at sangene på 80`s er bedre, men er det noen store forbedringer i 2`ern? Endret 17. januar 2008 av privinius Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Rocks the 80's kom ut etter II. Vet ikke om det er noen store forskjeller, men det kan du fort finne ut av ved å sjekke ut noen reviews av spillene. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Guitar Hero 2 har flere sanger, da det er en rekke bonus-sanger der, noe som ikke eksisterer på rock the 80's. Samt personlig mener jeg sangene på 2'ern er mye bedre enn de på 80's. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg er enig med .skaarj. Det er et par skikkelig kule låter på Guitar Hero Rocks The 80's men utvalget på II'eren er generelt bedre. Guitar Hero III har også et helt vanvittig utvalg av låter, mange flere enn noen andre spill i serien. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Går garantert for 2`ern nå. Fant ut at mesteparten av de sangene jeg likte på 80`s ikke har de originale stemmene. Noen som veit hvor jeg får 2`ern billig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Nesten ingen på GH2 heller som har orginale stemmer. Det er studiobandet til Red Octane (utviklerne) som har spilt inn de fleste låtene. Men de fleste vokalene ligner greit, bortsett fra Rage against the Machine og Iron Maiden. Det er noen orginallåter, tror de fleste bonuslåtene er orginaler også. Mye billigere å få rettighetene til å lage coverlåt enn å kjøpe rettighetene til å bruke orginaler. Endret 20. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som veit hvor jeg får 2`ern billig? Det hørtes litt perverst ut. https://prisguiden.no/product.php?productId=44248 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hahaha Litt koffert tankegang BeFs? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Sett der, men 699 virker litt drøyt. III koster jo 619. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skal du ha spillet med eller uten gitar? PS2 antar jeg, siden du spurte etter 80s? CDON ser iallfall ut til å ha den billigste, med 329,- for spillet uten gitar (versjonen med gitar har de tydeligvis ikke på lager nå). Skal du ha det stort billigere enn det må du enten stikke på QXL.no/Finn.no eller få en stakkar til å spandere det på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå