Gå til innhold

Trenger hjelp med UltimateBoot CD og "Unmountable_boot_volume"-bluescreen.

Anbefalte innlegg

Har fått opp bluescreen med teksten "Unmountable_boot_volume" flere ganger nå. Har googlet litt og det ser da ut til at det er noe riv ruskende galt med filsystemet på pcen. UltimateBootCD skal visst fikse det, men jeg er ikke sikker på hvordan. Har lastet ned siste versjon og brent ut .iso filen på en cd. Booter med cden og går inn i menyen i UBCD. Men hva i all verden er det jeg skal kjøre av diagnose herfra? Finner ingen alternativer som høres "fornuftige" ut.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lest flere steder at UBCD fikser det, og vil prøve det fordi jeg ikke får til den versjonen du snakker om. Har startet opp med Windows cden flere ganger. Går greit helt til jeg kommer til der man taster inn adminpassord. Jeg har ikke satt noe passord her, og når jeg kun trykker enter så skjer det ingenting. Markøren hopper èn linje ned, men der blir den bare stående å blinke uten at det kommer noe skrift og uten at noe skjer.

I følge Microsoft:

4.When you are prompted, type the Administrator password. If the administrator password is blank, just press ENTER.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...