keinelust Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei! Jeg skal på en rundreise i kina og til hong kong, og lurer på hva det kan lønne seg å kjøpe av elektronikk o.l mens man først er der borte? Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vet ikke om det er så lurt å kjøpe dyre ting der nede, jeg har hørt at tingene går i stykker innen 2uker maks Lenke til kommentar
keinelust Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Tenkte kanskje på en Asus EEE evt. noe sånt. Noen som vet pris, evt. andre ting som kunne være aktuelle? Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 vel Ipoder kan være smart å kjøpe der, kjøpte en der meg selv, funka fint helt til den traff isen=P Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kamera! Uten tvil. Og i Hong Kong går du til en butikk som heter Photo Scientific som ligger helt i begynnelsen av Stanley Street på Hong Kong Island. Dette er en av Hong Kongs mest anerkjente fotobutikker. Ellers er nok iPod også en sikker vinner. Bare ikke kjøp noe av elektronisk utstyr på Kowloon-siden(den "kinesiske" delen av HK). Der kan du fort ende opp med å bli lurt. Kineserne er verdensmestre i kopiering Hong Kong er en fantastisk by, forresten. Du kan glede deg! Lenke til kommentar
keinelust Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Kult Skal innom Hong Kong, beijing, Lijiang, shanghai, macau og tilbake til hong kong, og så videre til en uke på Koh Tao i Thailand :)5 uker tilsammen Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Fy svarte bannan. det er noen som er heldige:P=D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå