Gå til innhold

Skal kjøpe iPhone, men hvilken ver.?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal bestille meg en iPhone fra ebay, men hvilken ver. skal jeg gå for? Og når det står "unlocked" på ebay, hva vil det egentlig si? Er den ferdig cracket så jeg kan sette simkortet rett i?

Trenger jeg noe annet enn selve mobilen? Har hørt om no sim-kort greier man og må ha.. :s

Finnes det andre steder man kan kjøpe iPhone som er serriøse, og muligens samme pris som ebay?

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper du iPhone med firmware 1.1.1 kan du selve låse den opp uten noen problem. iPhone med firmware 1.1.2 krever Turbosim eller Simfreer. Dette er noe du må selv kjøpe utenom hvis du skal SELV låse opp. Det har også kommet iPhones nå med firmware 1.1.3 og det har enda ikke blitt jailbreaket engang så de holder du deg langt unna for nå.

Så det jeg anbefaler egentlig er en iPhone med 1.1.1,men det er fullt mulig å kjøpe en ferdig låst-opp iPhone med Turbosim eller Simfreer. Jeg antar det koster noe mer hvis du skal ha iPhone med firmware 1.1.2. Så når du skal kjøpe iPhone på eBay sørg for 3 ting:

1. Seriøs selger -->sjekk bakgrunn

2. iPhonen bør være låst opp mtp at det virker ut som du har "lite" peiling innen det med iPhone og opplåsing--> vil være lettest for deg

3. Kjøper du deg en iPhone prøv å få den tilsendt som gave så slepper du moms på iPhonen.

Lykke til

Lenke til kommentar

Heisann

Takk for ett godt svar. Skal bestille meg en ver 1.1.1 da.

Men ingen som vet om noen alternative sider til ebay? Har handlet mye på ebay før, og har bare positive erfaringer egentlig. Men hadde vært gøy å sett på andre priser.

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar

Har lest en del om cracking av 1.1.2 og det så helt greit ut.

Har generelt veldig god peiling på slikt, så skal gå greit. Har selvfølgelig aldri cracka en iphone før men.. Så kjøpte denne og denne

Får vel legge ut en liten rapport her om hvordan det går :p

Om noen har en spess. god guide til cracking av 1.1.2 så må de gjerne poste den her. :)

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...