lorra Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Noen som vet om fete maps til Generals? Begynner faktisk å bli litt lei av de originale allerede... Hjelp en fortvilet kar nå... Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det LOVLIGE spillet har vært ute i 2 dager i Norge! Hvis du har gått lei allerede, sp har du enten spilt ALT for mye, eller så har du warez versjonen, og dermed har du ingen rett til å klage! Jeg har den lovlige! Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Syns egentlig ikke det er noen forskjell på om man har lovlig eller ikke lovlig jeg. De spør jo om hjelp uansett, MÅ jo ikke ha den lovlige..... Lenke til kommentar
lorra Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg Har jo den lovelige, har spilt i ett strekk siden jeg fikk det!! :o Jeg har funnet to nye maps, men det er alt jeg har kommmet over... Multiplayer blir artigere med flere berett da vettu!! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Er du fornøyd med spillet da ? Åssen funker multiplayern ? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Er du fornøyd med spillet da ? Åssen funker multiplayern ? Multiplayer er treg som fa*n, håper de for fikset den snart ass. for bare spilt quickmatch,foreløpig.... PS! Fant ut nettopp at det skal komme en patch iløpet av ikveld , som skal fikse den bugsen Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jepp gleder meg til patchen:) so far kan jeg gi mine stats da! 4/0 .. lol hakke kommet meg in på fler.. men vent til søndagen og jeg skal ha 100/0 me and my matey shall kick your ass Har foresten laget et map om du vil ha:) kontakt på MSN eller.no... er greit map Edit: La til info om map. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det LOVLIGE spillet har vært ute i 2 dager i Norge! Hvis du har gått lei allerede, sp har du enten spilt ALT for mye, eller så har du warez versjonen, og dermed har du ingen rett til å klage! Jeg har den lovlige! Nei & nei & nei. Uff & uff & uff. 'Jeg har aldri piratkopiert noe i mitt liv!' (Å bli lei et spill på to dager -- hvorfor skulle det være umulig? Ser ikke helt hvordan du umiddelbart kan trekke konklusjonen at han har / hadde en kopi av spillet.) Lenke til kommentar
lorra Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 jeg kommer ikke inn på noe som likner på mulitiplayer en gang... Men patchen blir kjærkommen!!! Får vel bare varme opp med singelplayer til da!!! Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 c&c er en gruppe som lage disse spilla. hvordan kan man bli lei dem????? ( de er drit brae spee: red alert2 og tiberien sun) Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 c&c er en gruppe som lage disse spilla. hvordan kan man bli lei dem????? ( de er drit brae spee: red alert2 og tiberien sun) Vel.. ikke sikkert alle mener det.. Jeg synes Warcraft 3 er MYE bedre.. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Warcraft III er sykt bra ja, men, jeg må innrømme at Generals er det eneste strategi spillet som kan konkurere! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Nye maps kan du forresten lage selv med WorldBuilder som følger med. Sikkert ikke så voldsomt vanskelig, men det tar sikkert litt tid å få det kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå