Gå til innhold

Hurtigtaster i Windows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-08 11:58, Mr.Hassan skrev:

Hei Milla!

Skulle nesten tru du jobba på ein helpdesk.. :wink:

(ikkje vondt meint..)

Liker å hjelpe folk med datarelaterte spørsmål jeg :wink:

Begynner faktisk straks i en jobb der jeg skal gjøre akkurat det da - i tillegg til skola.

Fyker rundt på en del andre forum og svarer på spørsmål også, både norske og internasjonale. Liker best spørsmål som er relatert til studiet mitt og har lært utrolig mye på denne måten, samt at ting jeg leser setter seg bedre da :wink:

Lenke til kommentar

Hei!

ja,eg også liker å kunne hjelpe til med datarelatert spørsmål.Også lærer ein ein del som ein kanskje ikkje hadde tenkt på tidligare når ein er aktiv på eit datarelatert forum..

Det angåande helpdesk var bare ein spøk..Var ikkje vondt meint..(eg meiner ikkje at det er nedverdigande å jobbe på ein helpdesk heller)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-09 10:17, Mr.Hassan skrev:

Det angåande helpdesk var bare ein spøk..Var ikkje vondt meint..(eg meiner ikkje at det er nedverdigande å jobbe på ein helpdesk heller)

Jeg skal faktisk jobbe med support, og begynner i mårra så da blir det nok ikke fullt så mange postinger fra meg her lenger :wink:

Nå er det jo de som mener at jeg er overkvalifisert for denne jobben, men selv ser jeg på det som en utfordring og en fin mulighet til å lære mer. Jeg får anledning til å hjelpe folk med en del datarelaterte problemer som ligger innenfor mitt felt, som nå - bare at jeg får betalt for det - og jeg vil få viktig arbeidserfaring i tillegg.

Jobben er i et firma hvor jeg tror jeg vil trives og bli værende så lenge de vil ha meg der. Ser også for meg muligheten til å skifte arbeidsområde etterhvert - og de har en teknisk avdeling som frister :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...