DarkSlayer Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dagens cpu er en amd 3600+ X2 athlon. Ønsker innen kort tid (3mnd) å finne en mye større cpu. Nå så har jeg stock amd kjøler. 120mm kabinettvifte bak cpu (den bråker litt)(Den blåser luft gjennom gitter i kabinettet, mulig dette er med på å lage støy). 120mm vifte i front, tror ikke den støyer. 80mm vifte forran harddiskene - ikke i bruk. Mist 500W - ukjent om den støyer, for jeg klarer ikke å skille den ut. Burde ikke støye. Passivt kjølt nvidia 7600GT Passivt kjølt hovedkort. Samsung harddisker. 120GB + 250GB. Maskinen bråker unødvendig mye. Viftene er kontrollert av hovedkortet. Maskinen er ikke klokket. Trenger anbefaling på sinnsvakt stille 120mm vifte, men den skal jo flytte litt luft også, så ikke all den varme lufta må passere gjennom mist psu'en. Det neste blir å bytte cpu vifte. Med tanke på at det er et ønske om å få litt mer krutt på cpu, så er det litt gøy å ha en kjøler som takler større ting. Nå er jeg ikke helt med i gamet om cpu typer, men om det finnes forskjell på de "større" am2 X2 cpu'ene og der noen bruker mindre watt, så kom gjerne med anbefalinger. Så blir det å få noen stillere 80mm vifte, kanskje stillere harddisker uten at jeg vet om noen stillere enn samsung. Lite tester på stille ting for tiden... Jeg finner ikke mye fornuftigt hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå