masoval Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Noen som vet av noen steder hvor man kan kjøpe spill lovlig på nettet?Betale med kredittkort, og så laste ned. Kjeder meg og vil ha nytt spill nå! Og jeg tenker da på relativt nye spill, altså ikke poc, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 you dont.. dette er et meget sjeldent fenomen, og de få spillene som er tilgjengelig på denne måten er for det meste drit dårlige.. Bestill fra akersmic.no da vel 8) Lenke til kommentar
masoval Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 ja, jeg kan vel bestille fra akersmic, men jeg vil ha spillet nå, gidder ikke gå ut å kjøpe, og jeg vil ha det lovlig. Lenke til kommentar
Porky Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvis du kan fransk kan du prøve dette www.metaboli.fr Lenke til kommentar
masoval Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Det gjør jeg ikke, men takk for tipset. Skal se litt på det. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Såg ei side som hadde streaming baldurs gate 1&2, planescape torment etc etc interplay spill mot betaling (50-100 kroner for access til ett spill tror jeg), husker ikke hvilken side det var, men det kan du sikkert finne ut med litt research Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå