bebbetufs Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Du kan laste ned ATI flash. Med den kan du lagre BIOSEN i kortet ditt. Så bruker du et program som heter RadEdit og åpner biosen i det. Der foranrdrer du den fra NTSC til PAL. Så flasher du den endrete biosen. Da er du i boks. (Så sant det ikke er TV'en som er problemet) PS. Dersom du har samme bios som meg så må du bruke RadEdit V. 1.1d tror jeg. Husker ikke helt. Det står på sidene til www.rage3d.com hvilken du skal bruke til hvilken bios. Lykke til. Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Tvtool er et bra program for tv ut. Samtidig vil jeg nevne at man kan selv modde bios for pal, istedet for ntsc som warp11`s driver er på(r9700) med radedit. Gjorde dette + flasha biosen og så kunne jeg klokke opp. Kjører nå på 310core/580ddr. Får 4480 i 3dmark 03. Hups..hehe bare les over.. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 takk for svar, men jeg er ikke ute etter å flashe biosen, vet heller ikke hvor lurt det er etter at jeg allerede har modda kortet fra 9500@9700. finnes det virkelig ingen andre måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Har ikke et Radeon kort men et nVidia, men opplever samme problemet hvis jeg bare prøver å sette på tv-out med vanlige innstillinger. Det jeg gjør for at det skal bli farger er å skifte output signalet til Composite (selv om jeg bruker s-video out!). Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå