Gå til innhold

Hjelp angående volt på railene.

Anbefalte innlegg

Jeg har en Corsair hx520w og PCen min driver å rebooter hele tiden, kjører ikke noe grafikk kort, kjører det integrerte, ikke mye å skryte av men poengeet er at når jeg byttet til en 400w Chieftech så har den ikke frysi enda i skrivende stund, og hx520w hadde en 12v rail på 11.98 volt og Chieftechen har en på 12.22 er det noen grunn til at det skjedde?

takker til alle svar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

ops var logget på kompisen min sin bruker, trodde det var jeg som var logga på så det er egentlig jeg som skrev første post bare så dere vet det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Ha ha de andre spenningene er normale men ikke 12v railen altså, PCen har fortsatt ikke tulla men skal ikke dra noen kjappe konklusjoner.

En ting jeg vet er at PCen burde få et spark i ashle og byttes ut.

jeg kan selge den til en tulling på TG :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Jeg tror jeg kan utelukke PSU, hadde pcen på med Chieftechen og det samme skjdde i dag også så det er garantert ikke PSU. Tipper det er RAM eller HK.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg kan utelukke PSU, hadde pcen på med Chieftechen og det samme skjdde i dag også så det er garantert ikke PSU. Tipper det er RAM eller HK.

Mhm. Forresten, pcen til Torger funka fortsatt ikke med ny RAM, tror jeg. :\

PC Hjelp Moss tok feil der ja. Kjipt da. Torger betalte 350 kr for at de skulle teste pcen hans, de sa det var rammen, og med ny ram, så fungerer det fortsatt ikke :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Oh snap that hurts, kanskje HK hans han hadde jo klart å rive av en SATA slot, maybe he managed to to more to it, kan være hva som helst som er føkka med den da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Ser dem bare på Everest, men PCen rebooter med begge PSUene og har ikke noe grafikk kort i så jeg tipper da at det må være HK eller RAM, det er vel de eneste komponentene som er igjen, men jeg har glemt å tenke på det, det kommer en feil rapport hver gang dette skjer og har ikke tenkt at det kan være noe med Windows XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...