m1ck Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har kjøpt Fifa 08 men finner ikke ut hvor man får kobla til den andre kontrollen. Alle de fire blå lysene blinker bare, men ingen ting skjer. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har du synkronisert den med Wii'en? Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jupp, som Bradbury sier, åpne opp "SD-slotten", trykke på den rød knappen, og trykke på den rød knappen ved batteriet på wiimoten. Fikk meg Wii i går, og ble litt stressa siden de fire lysa bare blinka på min andre Wiimote Men nå er alt bare fryd å gammen, dama klarer ikke å legge fra seg Wii-en, tørr jeg si [borat]great success[/borat] Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 dama klarer ikke å legge fra seg Wii-en, tørr jeg si [borat]great success[/borat] Jeg har prøvd å få sambo hektet, men det har vist seg at hun er motorisk tilbakestående. Riktignok har hun klart å få 199 i bowling, men å se henne spille SM Galaxy er en begredelig opplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå