bekkelund Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Koss UR-30 en meget bra og anbefales på det sterkeste. Kjøpte de på TG02 og bedre kjøp tror jeg ikke jeg har hatt siden koster vel 450 kroner eller no nå. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg kjøpte Koss UR 40 for et par uker siden, og jeg er stor fornøyd! Eneste jeg synes er irriterende er at ledningen er litt kort. Men lydmessig så er de heftige..bruker som regel hodetelefonen isteden for surround anlegget mitt for tiden :o Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har et Sony Headset i MDR serien(husker ikke nummer, og sitte på jobb akurat nå Good lyd til 500kr! Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Koss ur 40, no more to say. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 men er Koss UR-40 bedre enn Koss Porta Pro? spekulerer litt på det der.. skal kjøpe en av dem, trolig i morgen... de koster akkurat det samme... er vel litt negativt at Porta Pro ikke er heldekkende over ørene.(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå