Akidon Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Før var alt bra. Så var det ikke sånn lenger. Så stresset jeg med drivere og instalerte på nytt osv. Selv ikke ny win install hjalp. Men så skiftet jeg usb port og alt fungerte bra. Men nå er det fucket igjen. Og bytte hjelper ikke lenger. Så hva nå? Jeg kommer ikke på noe mer jeg kan gjøre. Endret 17. januar 2008 av Akidon Lenke til kommentar
winnie91 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva slags webcam har du? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Oj glemte jeg visst å si. Creative IM video pro. Kjører Xp Lenke til kommentar
winnie91 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vel, det kan jo faktisk bare være at du har et dårlig webcam som gikk fort sund? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Det rare er at det bare er msn det fryser i. Er litt usikker på om det gjør det i skype. Men i programbaren som følger med fryser det ikke. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er et kjent problem at MSN krasjer med web-cam. - kjbu Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 o0 er det ikke noe jeg kan gjøre altså? Synes bare det var så rart at det hjalp å bytte usb port forige gang. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Bumper denne tråden. Må da vere noe som kan gjøres. Testet det på skype og der fungerer det kjempebra. Må da vere noe som kan gjøres for å få det til å fungere i live messenger. Eller er micrsoft gutta så inkompetent at de ikke klarer noe alle andre ser ut til å klare? Lenke til kommentar
maasoey Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Bumper denne tråden. Må da vere noe som kan gjøres. Testet det på skype og der fungerer det kjempebra. Må da vere noe som kan gjøres for å få det til å fungere i live messenger. Eller er micrsoft gutta så inkompetent at de ikke klarer noe alle andre ser ut til å klare? Sikker på at det ikke bare er MSN-serverne som er høy belastet, slik at det blir en latency? Det du ser i vinduet på MSN, er det den andre ser. Prøv å gå på instillinger for webcam. Lagger det der også, så er det noe annet som er i veien. Hos meg lagger alle webcam, men jeg har en stor tro på at det er båndbredden til MSN som er treig/overbelastet. Lenke til kommentar
KayjaaY Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Et muligens problem med Msn å webcam; er om dere har Modifisert msn med forskjellige programmer som msnplus discovery Apatch etc... prøv å fjerne de, å reinnstalere msn på nytt, uten å legge til "oppgraderingene". så trur eg nok at det funke bedre. Funket ihvertfall for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå