Sultana007 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei Jeg har ikke vinduvisker bak , er det vanlig at noen biler som ikke har det ?? Har sett at alle Mitsubishi Carisma har ikke vinduvisker bak ??? hva er grunnen til det ? Lenke til kommentar
HansU Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Er det sedan du har?, jeg tror ikke det er vanlig å ha vinduesvisker bak på sedaner. Min tante har en coupè, og jeg mener bestempt at den har vinduesvisker. MVH Endret 17. januar 2008 av HansU Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 JA, Det er sedan ja Hvorfor i Hel*** er det ikke vindusvisker på de ?? Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Biler med relativt vertikal bakrute pleier å ha visker, pga at det legger seg mye dritt der som hindrer sikten. Endret 17. januar 2008 av Frank Stokke Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Men, når det regner o.l så blir litt vanskelig å se bak Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Har vel blant annet noe mer luftstrømmer å gjøre, biler med "flat" (stv/combi/osv) får vrimlet opp mye mer dritt/vann/etc som legger seg bak enn en sedan, og har derfor større behov.. Endret 18. januar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
o0 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 jeg klarer meg fint uten visker bak på min mercedes c180 sedan. jeg har varmetråder og det ser ut til å være nok for meg hvertfall.. hvis ikke har jeg sidespeil... hvis ruten er for skitten så vask bilen Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Grunnen til at det ikke er vindusvisker der er vel fordi ruten er ganske buet? Har sedan selv (ikke samme merke), og jeg fyrer på varmetrådene når det regner. Fjerner vannet, i alle fall til jeg stopper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå