MaSo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Heisann Har plutselig mistet lyden i det ene komponentsette mitt, det er ikke lyd der når jeg har på steroen, men vist jeg skrur av eller på så kommer det et "smell" Kan det være delefilteret? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 høres ut som du har sprengt den ene høytaleren Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 I det ene komponentsettet? HELE settet? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 I det ene komponentsettet? HELE settet? Ikke liv i verken diskant eller bass, kun når systemet blir slått av eller på Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Høres ikke ut som det er noe galt med komponentsettet om det kommer et smell ut av dem. To mellomtoner og to diskanter, er 4 høyttalere. Skal en del til å sprenge 4 stk samtidig, og de spiller jo selv om de er sprengt. Tipper det er noe galt med spilleren din. Har du en forsterker? -Koble på noe annet på phonoinngangen. mobiltelefonen din eller mp3 spiller. husk å gi strøm til remoten så forsterkeren skrur seg på. Har du cd spiller? Prøv en annen spiller... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Det er kun 2 av høytalerene som er "døde" Etter hva jeg har hørt så består et komponentsett av 1diskant og 1 basselement og 1 delefilter Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er kun 2 av høytalerene som er "døde"Etter hva jeg har hørt så består et komponentsett av 1diskant og 1 basselement og 1 delefilter 2-veis komponentsett = mellomtone/midbass og diskant 3-veis komponentsett = Midbass, mellomtone og diskant Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Vet ikke om det er 2 eller 3 veis komponentsett, er iallfall snakk om et Sony X-plod XS-D170SI Endret 18. januar 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det du linker til er et 2-veis komponentsett. Hvor har du montert delefilterene? Tror jeg ødela det første komponentsettet mitt ved å montere delefilteret inni døra, slik at kondens og vann tok knekken på det Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Delefiltret er montert må undersiden av hattehylla inni bagasjerommet, er ikke noe vann eller nå sånnt inni der Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sjekk at alle ledninger henger på. Tenker da hovedsaklig på lydkabelen fra cdspiller til forsterker. Siden det kommer smell, så har den kontakt med forsterker. men den får tydelighvis ikke lydsignalet fra cd/radio. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sjekk at alle ledninger henger på. Tenker da hovedsaklig på lydkabelen fra cdspiller til forsterker. Siden det kommer smell, så har den kontakt med forsterker. men den får tydelighvis ikke lydsignalet fra cd/radio. Er det delefilter på forsterker? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har ingen ekstra forsterker på de høytalerene, de er koblet rett på de orginale kablene som gikk til de orginale bakhøytalerene Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Fikk målt kablene idag, på den aktuelle siden målte jeg ca. 13V mens på andre siden målte jeg 0,5V ca. Skjønner ikke helt hvordan det er mulig Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 sjekka at kablene er hele? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 sjekka at kablene er hele? Har kun mulighet til å sjekke den delen jeg selv har skjøtet på. Og det som er så rart er at lyden bare plutselig forsvant Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 hvorfor får du ikke sjekka begge sider? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 hvorfor får du ikke sjekka begge sider? Har sjekka begge sider, og det var jo en spennings forskjell på nesten 12.5V Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 tenkte på kablene da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå