Gå til innhold

Lang spilletid på Crash of the titans?

XtaZ

Anbefalte innlegg

Sitter nå å vurderer sterkt å bestille Crash of the titans fra absoluttspill.no men er det noen som vet hvor lang spilletid det har? Det koster 349kr + 29kr i frakt som er en grei pris hvis det har brukbar levetid men hvis det bare er gjort unna på et par timer så venter jeg heller til det blir billigere :)

Takker for svar :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter nå å vurderer sterkt å bestille Crash of the titans fra absoluttspill.no men er det noen som vet hvor lang spilletid det har? Det koster 349kr + 29kr i frakt som er en grei pris hvis det har brukbar levetid men hvis det bare er gjort unna på et par timer så venter jeg heller til det blir billigere :)

Takker for svar :)

Kjøpte det idag, også har jeg og en kamerat spilt CO-OP på det, og vi klarte 20% på 2 timer ;)

Lenke til kommentar

Ingenting bringer minner av crash med det her? han rir rundt på titaner og snakker for faen:o crash har da aldri sagt et pip i de gode gamle naughty dog spillene..=) fatter ikke at folk fortsetter å støtte sånne serier som døde når hjernene bak det gav seg.

men men, er jo en demo på 360 som du kan prøve hvis du blir mer overbevist av det

Lenke til kommentar
Ingenting bringer minner av crash med det her? han rir rundt på titaner og snakker for faen:o crash har da aldri sagt et pip i de gode gamle naughty dog spillene..=) fatter ikke at folk fortsetter å støtte sånne serier som døde når hjernene bak det gav seg.

men men, er jo en demo på 360 som du kan prøve hvis du blir mer overbevist av det

Det er greit med litt variasjon i spilla da. Ikke bare det samme mølet spill på spill. Å at han snakker er da ikke et problem i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...