XtaZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Sitter nå å vurderer sterkt å bestille Crash of the titans fra absoluttspill.no men er det noen som vet hvor lang spilletid det har? Det koster 349kr + 29kr i frakt som er en grei pris hvis det har brukbar levetid men hvis det bare er gjort unna på et par timer så venter jeg heller til det blir billigere Takker for svar Endret 17. januar 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Sitter nå å vurderer sterkt å bestille Crash of the titans fra absoluttspill.no men er det noen som vet hvor lang spilletid det har? Det koster 349kr + 29kr i frakt som er en grei pris hvis det har brukbar levetid men hvis det bare er gjort unna på et par timer så venter jeg heller til det blir billigere Takker for svar Kjøpte det idag, også har jeg og en kamerat spilt CO-OP på det, og vi klarte 20% på 2 timer Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hørtes brukbart ut ja Skulle ikke mer til for å vippe meg over kanten. Bestilt ^^ Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hehe. Det var faktisk ikke så dårlig spill Har vokst opp med Crash serien og det eneste som skuffa meg litt var at de ikke hadde tatt med kasser rundt på bretta, som TNT kasser og NITRO kasser Men bra uanz Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er dette et spill som bringer tilbake memories fra CB:1:2 og 3? Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er dette et spill som bringer tilbake memories fra CB:1:2 og 3? Njaaaa, ikke helt. Men det skuffer ikke Men det bringer mer memories enn det forrige Crash spillet, Twinsanity eller hva det het:P Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ingenting bringer minner av crash med det her? han rir rundt på titaner og snakker for faen:o crash har da aldri sagt et pip i de gode gamle naughty dog spillene..=) fatter ikke at folk fortsetter å støtte sånne serier som døde når hjernene bak det gav seg. men men, er jo en demo på 360 som du kan prøve hvis du blir mer overbevist av det Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ingenting bringer minner av crash med det her? han rir rundt på titaner og snakker for faen:o crash har da aldri sagt et pip i de gode gamle naughty dog spillene..=) fatter ikke at folk fortsetter å støtte sånne serier som døde når hjernene bak det gav seg. men men, er jo en demo på 360 som du kan prøve hvis du blir mer overbevist av det Det er greit med litt variasjon i spilla da. Ikke bare det samme mølet spill på spill. Å at han snakker er da ikke et problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er ikke Crash bandicoot før du må hoppe/snurre i filler motstandere. Demoen var grei nok, men jeg liker ikke at det har begynt med det combo opplegget. Crash skal spinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå