PyrionZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har lasta ned filene til den nye biosen, men tør ikke å installere den før jeg vet om jeg får det til.. Åssen må jeg gjøre det? Kjøre setup og så fjerne filene til den gamle biosen? Takker for svar: D Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg vet ikke hordan du oppdaterer, men jeg vil vite hvor du henta update til bios på Asus P5KC? har samme hovedkort Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Du setter i driver CD-en og installerer programmet som heter "Asusupdate". Lenke til kommentar
Draugenssonn Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Har selv et Asus kort, asus update oppdaterer biosdrivere mens du kjører i windows modus! Veldig kjekt, er litt putlete å gjøre det i BIOS, men funker fint det også. Endret 17. januar 2008 av Draugenssonn Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Men, skal jeg bare kjøre den fila ASUSUPDATE lasta ned og fjerne de gamle bios filene? Lenke til kommentar
Draugenssonn Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Men, skal jeg bare kjøre den fila ASUSUPDATE lasta ned og fjerne de gamle bios filene? Du velger update BIOS from internet i første rullegardinen. Da mener jeg det går av seg selv. En stund siden jeg gjorde det nå. Men det går fort og smertefritt! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Fikk det til nå, bare prøvde.. Viste seg at jeg hadde nyeste versjon av BIOS uansett.. Lenke til kommentar
solskogen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fikk det til nå, bare prøvde.. Viste seg at jeg hadde nyeste versjon av BIOS uansett.. I mine øyne er det mest enkelt å oppgradere bios fra bios med en usb-minnepenn. Kopier bios-fila over på minnepinnen, gå i bios og velg bios upgrade fra tools(eller hva nå det heter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå