Gå til innhold

Hva er det heftigste fighting spillet for ps3?


huldal

Anbefalte innlegg

Ser nå at muligens soul calibur iv blir noe av det bedre i denne sjangeren.

 

Men hva er det beste til ps3 i dag. Det er dette jeg liker av spill, og jeg skal hente min "nye" ps3 i morgen. Har ikke hatt konsoll på flere år. Tenkte derfor å skaffe meg en fighting spill.... Jeg har alltid hatt sansen for tekken serien.

 

Er det noen som har noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke noen ekspert på fighting spill, men lurer på om tekken er det eneste fighting spillet til ps3 per dags dato.. Soul Calibur nærmer seg jo, det er nok verdt en kikk.

 

EDIT: Virtua Fighter 5 bør du nok sjekke ut, fekk god karakter på Gamer.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Slåss spill generelt;

- Fight Night Round 3 har ikke prøvd dette, men hørt at det er værd å sjekke ut.

- WWESvR'08 er stagnert for lenge siden synes jeg, har faktisk spillt mere PS2-versjonen (06-versjonen) istedenfor det nye etter jeg fikk det, så det kan du godt hoppe over. Eneste de gjør nå for tiden er å lage diva'ene mer og mer ubrukelige, noe som irriterer meg.

- Def Jam: Icon, syntes dette var ganske dårlig egentlig.

 

Men ingen av de slåss-spillene over er den stilen du er på jakt etter (Tekken fast-pace lignende), så de beste alternativene dine er:

 

Tekken: Dark Resurection på PSN og VF5 som begge er ute nå, personlig er min favoritt Tekken, fordi det ligger på harddisken og har 0 loadetid, og er non-stop moro hele tiden.

 

Soul Caliber IV og Street Fighter kommer også til å være samme type beat-em up, men de er en liten stund til kommer ut, og vi vet ikke hvor brade blir ennå. :-)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...