Johnx Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har nettopp overklokket MSI ti4200 kortet mitt til 270@575. Skjermen min rister på seg noen ganger, rister litt ikke noe mye bare så vidt du ser det :o Hva kan det være? Tror kanskje at kabelen til skjermen blir most(litt trangt ) Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Forstyrrelse på signalet??? Eventuellt lamper med trafo, tv, magnetiske ting og lignende... Hadde det samme problemet når jeg skrudde på TV'n Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Kansje skjermen er instilt for å av-magnetisere seg automatisk!!? Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 åper det er greit å bare stille et lite spørsmål her Har også "problemer" med skjermen min. Den lager en veldig høyfrekvent "sage lyd".. det høres nesten ut som en kabel som akkurat ligger på snitter seg på vifteblarne, men er ikke sikker. Detter er ikke altid at det skjer, men av å til og da vis jeg legger et lite press on the magic spot så slutter det å hyle, men det begynner å hyle igjen med en gang jeg fjerner hånden. Hva er det som er galt? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvis skjermen rister, så får du sette den på et mer stabilt underlag. Hvis bildet rister, blir det noe annet........ Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Skjermen min piper som en skulle tru at det var krig! Det funka med å skru ned oppløysinga på kjermen frå max til littt mindre..... men vil ha max..... nokon som veit ka eg kan gjere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå