lama_ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hei. jeg fant nettop en internettside som heter DealExtreme.com Det virker som en veldig billig nettbutikk. Det jeg lurte på var om noen har handlet der før. Og om de har fått produktet. og hvor lang tid det tok før de fikk det. en annen ting er at det står: Worldwide Free Shipping Jeg vet man må betale moms osv. håper på positive svar Endret 18. januar 2008 av lama_ Lenke til kommentar
lama_ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Ingen svar nei? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 SØK. Er mange diskusjoner rundt denne butikken på forumet. Selv har jeg bare positive erfaringer. Lenke til kommentar
lama_ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 SØK. Er mange diskusjoner rundt denne butikken på forumet. Selv har jeg bare positive erfaringer. hvor lang tid tok det før du fikk varen(e)? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Til meg tok det nesten en måned, men da hadde jeg bestilt like rundt 15. desember så det er vel et sabla julerush. Iogmed at frakten er gratis og pakken sendes ifra hong kong så er det ikke så mye å klage på Varene var faktisk av bra kvalitet og selvsagt til en uslåelig pris. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=869996&hl= Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Anbefaler deg å ta en titt Her... Har handlet ca 15 ganger fra dden butikken, og er fornøyd. Ikke alt er bra kvalitet, men greit nok til slik en pris.. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Anbefaler deg å ta en titt Her... Har handlet ca 15 ganger fra dden butikken, og er fornøyd. Ikke alt er bra kvalitet, men greit nok til slik en pris.. Har nå en fått en sporingsnummer for 1mnd siden men fremdeles ikke mulig å spore på posten.no. Har sendt mail supporten og ikke fått noe svar? Noen som har klart å kontakte dem? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Endelig kom varen allikevel etter at jeg purret på paypal, men svar fra dealextreme fikk jeg aldri. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Anbefaler deg å ta en titt Her... Har handlet ca 15 ganger fra dden butikken, og er fornøyd. Ikke alt er bra kvalitet, men greit nok til slik en pris.. Har nå en fått en sporingsnummer for 1mnd siden men fremdeles ikke mulig å spore på posten.no. Har sendt mail supporten og ikke fått noe svar? Noen som har klart å kontakte dem? Dealextreme svarer ikke på mail, kun på henvendelser som gjøres via et såkalt ticket-system. Der velger du mellom forskjellige kategorier. Den uspesifiserte kategorien har ca 1 mnd svartid... Er ingen grunn til at dealextreme.com skal svare deg etter at de har sendt varen med sporingsnummer før det har gått så lang tid at pakken må regnes som tapt (og det er vel 3-4 mnd, slik jeg forstod det på dem sist gang jeg måtte vente en stund). Har du forresten nøyaktig dato for når varen ble registrert utsendt av HKP, og komplett pakkesporing innen Norge, så det er mulig å se hva som har gått galt? Lenke til kommentar
malcite Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dealextreme er en ganske grei butikk til det meste, men vær obs ved kjøp av minnebrikker o.l. da de kan være fikset til å se ut som større brikker enn de egentlig er (i hvilket tilfelle så blir data lagret på brikkene korrupt) Har ikke hatt tilfeller med det selv, men kommentarer både på deres egen nettside samt erfaringer fra venner tilsier at det er lurt å være varsom ved kjøp av akkurat dette. Men ellers, for ting som lasere, å andre "trinkets" så er denne siden absolutt kjekk å bruke da det er billige ting men mye for pengene. Ikke alt trenger å være merkevarer Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er svært fornøyd med alt jeg har bestilt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå