Gå til innhold

Tips til spill

kjetulf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei der! har nettopp fått meg en 360, men noen ordentlig tøffe spill trenger jeg. Er det noen dere kan sette fingeren på?

*Er en del kvalitets-spill ute nå. Kommer helt an på hva du liker:

Rollespill: Oblivion og Mass Effect

FPS: Halo 3, Call of duty 4, Bioshock

Bilspill: Forza Motorsport 2, Project Gotham Racing 4, Dirt

Dette er noen av de spillene jeg liker. Er du glad i Online-spilling burde du prøve Call of duty 4 eller Halo 3. Har hatt mye moro Online med de spillene.

Lenke til kommentar

Uansett så kommer man ikke utenom Gears of War, tøffere spill har man ikke til Xbox, samt at online delen enda har mange spillere og muligens har den beste spillopplevelsen av alle FPS spill (mulig CoD4 overgår den, men kan egentlig ikke sammenlignes siden det blir subjektivt).

Ellers er jeg enig med Sirchj at Forza, Mass Effect, Bioshock og Dirt burde være meget gode kandidater. Men det spørs jo veldig på hvilke type spill du liker. Personlig så er jeg stor fan av både Hitman blood money og Splinter cell doubble agent, det er to av spillene jeg har kost meg aller mest med på singelplayer delen av alle 360 spill jeg har spilt.

Arlendius

Edit: Jada jeg vet.. GeOW er IKKE et FPS spill.. det er en 3. rd person shooter ;)

Endret av Arlendius
Lenke til kommentar
Uansett så kommer man ikke utenom Gears of War, tøffere spill har man ikke til Xbox, samt at online delen enda har mange spillere og muligens har den beste spillopplevelsen av alle FPS spill (mulig CoD4 overgår den, men kan egentlig ikke sammenlignes siden det blir subjektivt).

Ellers er jeg enig med Sirchj at Forza, Mass Effect, Bioshock og Dirt burde være meget gode kandidater. Men det spørs jo veldig på hvilke type spill du liker. Personlig så er jeg stor fan av både Hitman blood money og Splinter cell doubble agent, det er to av spillene jeg har kost meg aller mest med på singelplayer delen av alle 360 spill jeg har spilt.

Arlendius

* Har storkost meg med Splinter Cell sjæl. Har spilt veldig mye Online. Det er et herlig spill. Noen som veit om det er mye aktivitet online på Splinter Cell?.

Er ikke enig i Gears of war. Er ikke glad i det spillet, men er vel kanskje den eneste i verden som ikke liker det, virker det som :p.

Lenke til kommentar

Det hender jeg spiller SCDA online enda, og jeg har aldri problemer med å finne noen å spille mot. Problemet er jo at jeg spiller det så sjelden at jeg får skikkelig juling når jeg først spiller! Om man liker snike-spill så er det absolutt verdt å kjøpe til 199 kr (som jeg har sett det til flere plasser i butikk).

Arlendius

Lenke til kommentar

Oi, her var det mange svar. Oblivion har jeg på PC, så det er utelukket.

Har hørt mye bra om både Mass Effect, Assassin's Creed, CoD4 og Gears of war. Noen erfaringer på ME, AC og COD4?)

Halo 3 hørte jeg det var mange som ble skuffa over(historiemessig sett, that is).

Selv har jeg aldri likt verken Hit Man eller Splinter Cell. Er bare ikke helt typen.

Angående bilspillene, så har jeg Forza 2 og PGR3. Glemte å nevne at de fulgte med boxen. Forza var realistisk og flott, PGR var kjedelig :p

Endret av kjetulf
Lenke til kommentar

OK, tydeligvis er det splittede meninger om omtrent alle spill. Da er det CoD4, Mass Effect og Assassin's Creed det står mellom fortsatt, og spørsmålet er vel egentlig blitt til; Hva kjøper jeg først? Som en rollespill- og FPSelskende personen jeg er, tror jeg svaret blir Mass Effect, så får vi heller se om en plutselig innskytelse får meg til å velge noe annet.

Tusen takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...