Ondskapen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har kikket litt runt på felger til min Saab 900, og funnet ut at OZ Superturismo GT i 17" ville være pent og se på. Så da lurte jeg på hva disse ligger på når de er 7" i bredden og 17" "ellers"? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Først og fremst, kan jeg foreslå Ultraleggera? Ring til enten Pole Position eller Gundersen Sportscar, så får du priser, med eller uten dekk og med eventuelle rabatter. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Absolutt pene felger til en Saab 900. Regner med det er NG 900? Disse felgene ligger vel på rundt 4000kr per felg, uten dekk. Så det blir en dyr affære. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Tror ikke Ultraleggeraser bra ut på min bil. Sånn ser herligheten ut: Men takk for tipsene, ringer Pole Position i morra. Pssh! NG900 du, letet lenge får og få en OG900. Men 4000 per felg?! Det er jo kriminelt, håper du tar feil Endret 17. januar 2008 av ondskapen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jaja, smak og behag. Selv liker jeg NG bedre og har selv en OG 9-3, og på disse bilene hadde i hvert fall disse felgene vært råkule. Angående prisen, så var det noe jeg kom over på et annet forum som en annen bruker skrev. Har lett litt rundt på nettet, og det må være feil. Det skal i hvert fall være mulig å få dem billigere. Her er noen som selger felgene i Danmark for eksempel: http://dtj-handel.dk/shop/oz-superturismo-gt-1128p.html Prisene er for fire felger. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Det er jo med fem bolter, jeg har bare 4 Må ha 4-108 jeg... Har jo familie i Danmark, skal nedover i påsken... Kanskje man kan bestille hjem til dem og sa ta dem med, hvis man har plass Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Riktig riktig. Det er nok sikkert mulig å få tak i. kom gjerne med bilder når de står på bilen, hvis du går for dem. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Har fått en pris på 2075,- per felg uten dekk og JohsBjerke skulle ha 14800,- med dekk som skulle være støysvake og helt greie og kjøre på... Han hadde noen felger fra Borbet som var ganske like, disse kunne jeg få for rett under 10000,- med samme dekk som på Superturismoen. Borbert LS Så får ringe litt mer rundt og tenke litt. Noen tips om Look a like felger som koster noe mindre en OZ'ene...? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva med RVS Spyder? Jeg forhandler disse felgene, send PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) You got PM... Edit: Snakket med Sharif, han skulle ha 12000 for OZ felgene med Nangkang dekk, syntes ikke den prisen var så allt for ille... Noen som veit noe om Nankang dekk, og hvordan det er med priting hos Sharif? Endret 18. januar 2008 av ondskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå