tharshan Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei! Har ein Nissan X-trail 2,2 DCI. Under gasspedalen er det ein lita kloss som blokkere slik at pedalen ikkje går lengre ned. Fjerna eg den, vil det då bli forskjell? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vil tro du bare risikerer og ødelegge pedalen, regner med denne har elektronisk overføring av infoen fra pedalen og at klossen kun skal begrense vandringen slik at du ikke knekker sensoren. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 ok, takk for svar Tenke eg kunne få litt meir futt, menmen Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ha, ja hadde det bare vært så enkelt. Må nok ha en chip serru.... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Det får eg ikkje gjort då det er pappa sin bil Men nytt eksos anlegg og chip hadde gjort susen.... Spørs kor mykje dte kosta... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 det får eg uansett ikkje gjort, sidan det er pappa sin bil Men nytt eksos anlegg og chip hadde gjort susen.. Men spørs kor mykje det kosta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå