Kina bill Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Denne er kul, virkelig morsom! http://www.cyberglass.co.uk/assets/Flash/psychic.swf Og for de som skjønner opplegget med en gang, eller har sett den før, vær så snill og ikke røp hemmeligheten med en gang Rune. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jammen, i he|vete.. hvordan i barteste funket det, da? 4 av 5 ganger stemte det. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jammen, i he|vete.. hvordan i barteste funket det, da? 4 av 5 ganger stemte det. They're inside your mind dude! Spooooky.... Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 de som ikke forstår hvordan det er mulig *hint* se litt nøyere på symbolene og muligens øve litt på matte og hoderegning Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Du Ezekiel, nå spurte jeg fint om dere kunne være så snille å la være å røpe noe her. Kanskje du kan redigere posten din litt? Det er jo det som er det morsomme med denne saken, at det kun skal være din egen hjerne som skal brukes her Rune. Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hmm, klarte å finne ut av den nå ja. Var ikke så vanskelig allikevel .. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 de som ikke forstår hvordan det er ... Ahh - typisk! Alltid er det en eller annen besserwisser som skal vise at han har et minimum av hjernekapasitet og dermed røpe moroa for andre. Det morsomme er jo å finne ut av det selv... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Du Ezekiel, nå spurte jeg fint om dere kunne være så snille å la være å røpe noe her. Kanskje du kan redigere posten din litt?Det er jo det som er det morsomme med denne saken, at det kun skal være din egen hjerne som skal brukes her Er alltid noen som ikke klarer å holde tåta, men sånt har eg ikke tolmodighet til å holde på med Lenke til kommentar
eught Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Skjønte det etter en stund ja...stilig med sånne greier som det der Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Alltid er det en eller annen besserwisser... Det morsomme er jo å finne ut av det selv... Hihi, nå sa jeg bare at man kanskje burde tenke seg litt om da Svaret på hvordan de klarer å lese tankene dine står ikke akkurat i klartekst, men hvis det var så ille så beklager jeg Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Haha... Jeg forsto den, den var lur! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hmm. har prøvd 1 gang, og det var rett! offa.. må sjå litt mere jeg Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 De samme svarene går opp og oppigjenn jo! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Løste den! Litt stolt... Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Kan noen forklare? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 ja. forklar. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 her er fakta: hvis du ser på bildet bak tallet du kom fram til før du trykker kommer det opp, hvis ikke kommer det feil bilde opp... dette er spooky... noen som kan sende meg løsningen i PM!??!?! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Helt sjef den der, men som med så mye annet her i verden: En detalj også ryker hele greia. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hehe, jeg tok den. Tips, legg i sammen flere tall så går det nok opp for oss trege også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå