un0kai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hei, jeg vurderer å selge speilreflekskameraet + ekstra utstyr, jeg kjøpte alt i juli. Grunnen er at jeg ikke har tid til å bruke det lenger/mistet interessen. Jeg er litt usikker på bruktpris da det jeg ikke finner noe å sammenligne med. Ser at a100 kit i dag kan fåes til 4700kr. Dette er pakken jeg vurderer å selge: Sony a100 kamera med 18-70mm kit linse, dette ser nytt ut og har vert brukt ca. 3000 eksponeringer. 4GB sandisk extreme III CF kort Lovepro slingshot 200AW kamerabag Minolta 50mm f1.7 RS tilnermet mint Minolta 70-210mm f4 beercan som er i relativt god forfatning, men har noen skjønnhetsmerker samt noen rengjøringsmerker i coatingen til frontelementet, disse merkene er ikke i senter men stort sett ute mot kantene, siden a100 ikke er et fullformatskamera antar jeg at dette påvirker ytelsen i meget liten grad. +uv filter til minolta objektivene(49 og 55mm) og polariseringsfilter(49mm) til 50mm'eren. Er det en negativ ting jeg må påpeke med pakken så er det at kameraet ikke går oppi fotoveska med beercan montert på, burde jeg kansje selge dette objektivet for seg selv og hva er grei pris på det? Det hadde vert greit med en liten pekepinn på hva som kan være fornuftig å ta for dette. Jeg tenkte på ca. 5000kr evt litt mer. Jeg har vel betalt ca. 9500 for alt. er det andre plasser enn foto.no og bruktmarked.no jeg burde legge ut annonsen? På forhånd takk for hjelpen.. Endret 18. januar 2008 av un0kai Lenke til kommentar
kimare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei, jeg vurderer å selge speilreflekskameraet + ekstra utstyr, jeg kjøpte alt i juli. Grunnen er at jeg ikke har tid til å bruke det lenger/mistet interessen. Jeg er litt usikker på bruktpris da det jeg ikke finner noe å sammenligne med. Ser at a100 kit i dag kan fåes til 4700kr. Dette er pakken jeg vurderer å selge: Sony a100 kamera med 18-70mm kit linse, dette ser nytt ut og har vert brukt ca. 3000 eksponeringer. 4GB sandisk extreme III CF kort Lovepro slingshot 200AW kamerabag Minolta 50mm f1.7 RS tilnermet mint Minolta 70-210mm f4 beercan som er i relativt god forfatning, men har noen skjønnhetsmerker samt noen rengjøringsmerker i coatingen til frontelementet, disse merkene er ikke i senter men stort sett ute mot kantene, siden a100 ikke er et fullformatskamera antar jeg at dette påvirker ytelsen i meget liten grad. +uv filter til minolta objektivene(49 og 55mm) og polariseringsfilter(49mm) til 50mm'eren. Er det en negativ ting jeg må påpeke med pakken så er det at kameraet ikke går oppi fotoveska med beercan montert på, burde jeg kansje selge dette objektivet for seg selv og hva er grei pris på det? Det hadde vert greit med en liten pekepinn på hva som kan være fornuftig å ta for dette. Jeg tenkte på ca. 5000kr evt litt mer. Jeg har vel betalt ca. 9500 for alt. er det andre plasser enn foto.no og bruktmarked.no jeg burde legge ut annonsen? På forhånd takk for hjelpen.. EDIT: Beklager la vist ut i feil kategori, har rapportert det selv.. Jeg ville lagt meg i dette sjiktet, litt avhengig av stand. Kamera med utstyr 3000-3500 50mm 800-1000 70-210 1500 Samlet er kanskje 5000,- en grei pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå