Ironmann Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hadde tenkt å oppgradere pcn til ett respektabelt nivå nå som Spore og Aoc begynner å rulle inn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=61639 La merke til at den minste prisen lå på 6487,-Kr men det tilsier at jeg må bestille fra forskjellige butikker og da dreper jo frakten all fortjeneste. Så etterhvert tenkte jeg at siden de andre butikkene klarte å presse prisene så lavt så tok jeg iniativet til å sende en epost til de 4 laveste prisede med alle varene på lager(Xd, Mpx, Onlinebutikken.no og Techlife.no) "6487,- 6987,- XD 7110,- Mpx 7170,- Onlinebutikken.no 7480,- Techlife.no" Alle u/frakt Fikk dårlig respons fra Techlife.no og XD mens Onlinebutikken.no var villig til å senke prisen på de varene jeg ville ha med 200 kr som er ganske greit:) Men beste var jo Mpx som kom i dialog om tilbud og alt og jeg endte opp med ett fint tilbud på hele 6871,07,- Kr u/frakt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Alltid likt MPX godt og velger ofte de pga. rask behandling og gode priser Er det de som har tronen nå mon tro..? En gang i tiden så var det komplett, deretter Netshop. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Mye skyldes nok at XD og MPX har samme eiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå