thoris_m Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) HEI! Jeg har nettopp bestilt å motatt en Multicom Compal IFL90+ 15.4" GeForce® 8600M GT 512MB Santa Rosa T7700/ 2048MB/ 160GB/ BT/ TV - demo (PC_125) (BÆRBAR) PC-en kom uten OS så jeg bestilte også Windows Vista Ultimate.. Problemet er at når jeg fikk PC-en,mens jeg holdt på med å instalere Vista så slo PC-en seg av. Trolig pga at batteriet var tomt.(Laderen funket ikke, så PC-en tok ikke imot strøm) Men så når jeg prøvde å starte denn, så klikket denn hver gang!! Utrolig Frustrerende! så jeg tenkte : Bare slett det som ble innstalert, å så instalere Vista på nytt.. Men SÅ enkelt er det ikke.. Hvordan kan jeg slette det, å så instalere på nytt? kan ikke så mye om BIOS og sånne greier... TRENGER HJELP!! !!!!!!----Var Vist noe tull med harddisken å strømforyninga. har sendt inn PC-en nå....---!!!!! Endret 18. januar 2008 av thoris_m Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 går det ikke å formatere når du skal velge partisjon som OS skal installeres på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå