JallaJumper Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hei, har fått tak i et (nytt) geforce3 ti200 64mb kort til en billig penge, men vet ikke særilg mye om dette kortet. Er det noen som har erfaring med dette kortet som kan si litt om det. Bra/dårlig. Er det overkl. vennlig? osv...... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Vel.. ehh.. det finnes mange typer GF3 TI200 kort. Hvilket merke er det du har da ? Jeg vet at Gainward sitt GF3 kort er veldig gode, spes overklokking... Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 gf3 ti500 er ett gromt kort som i ytelse nærmer seg gf4ti4200. ti200 har minne klokket 50mhz lavere (ti200 har 200/400mhz minnehast, ti500 har 250/500 minnehastighet) Så tror vel egentlig at ti200 er ett helt ok kort, og får du ett golden sample eller noe, så bør det være overklokkingsvennlig.. Truls Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Som tittelen sier, så står det Creative. Jeg har selv et Asus GF3, men bare nv20, ti200 er nv20.1 hvis jeg ikke husker helt feil. Creative kortet er litt dårlig på overklokking, men det er brukbart til vanlig bruk og ikke hardcore overklokking etc... Personlig har jeg egenlig ikke hatt noe behov for nytt skjermkort enda.. har hatt mitt siden sommeren 2001 (da det var helt nytt og Ti versjonene var ikke kommet da). Merker nå, med C&C Generals, Unreal 2 etc, så kunne det ikke skade med litt mere kraft, men det går ganske greit hvis man ikke MÅ ha best grafikk på.. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Som tittelen sier, så står det Creative. Jeg har selv et Asus GF3, men bare nv20, ti200 er nv20.1 hvis jeg ikke husker helt feil. Creative kortet er litt dårlig på overklokking, men det er brukbart til vanlig bruk og ikke hardcore overklokking etc... Hallo, har du noen egentlig GRUNN til å si at Creative GF3Ti200 er dårlig overklokkere? Dreier det seg kun om spekulasjoner, rykter og oppspinn kanskje? :x Creative's Ti200 kort er NETTOPP et av kortene som blir ansett som overklokkingsvennlige. Og jeg VET hva jeg snakker om, for jeg sitter med et selv. Uten noen form for modifikasjoner på kortet eller i BIOS kunne jeg klokke kortet; kjerne 175 @ 220MHz, minne 400 @ 500MHz. Kjørte det også høyere stabilt, men gadd ikke presse kortet, samtidig som jeg liker runde tall Så bare skrudde jeg stock vifta, ikke kjølern, kun vifta. Stripset fast en Zalman 80mm, koblet inn medfølgende motstand, slik at den kjører i "silent mode" (20db). Etter dette har jeg kjørt 175 @ 240MHz / 400 @ 520MHz, stabilt. Tallene taler for seg selv 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå