OleP Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det da mulig å legge inn norsk språk hvis jeg kjøper den i utlandet? Har bestillt meg en N8600, å lurer fryktelig på dette. Er det i såfall lett å gjøre det? Eller må jeg ta telefonen med til en telebutikk? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det finnes muligheter til å gjøre det selv, men da må man ha utstyr til det (Tror man trenger en spesiell type kabel elns, litt usikkert) Ellers så gjør jo alle Nokia's Servicesenteret det. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er det da mulig å legge inn norsk språk hvis jeg kjøper den i utlandet? Har bestillt meg en N8600, å lurer fryktelig på dette. Er det i såfall lett å gjøre det? Eller må jeg ta telefonen med til en telebutikk? På forhånd, takk! jeg gjorde det på en n70 telefon...via NSS, det er vel s60 telefoner som det er mulig å gjøre det selv på ...trenger ingen spesiell kabel utenom den som usb kabelen som følger med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå