Sonja84 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ble lei av den avataren jeg har nå, og hadde tenkt å bytte den, men det går ikke. Den gamle avataren dukker opp, selv om jeg til og med har fjernet den fra maskinen min. Så hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Oppdatere eit par gonger, eller i «verste» fall slette midlertidige internettfiler. Problemet er nemleg at den gamle avataren ligg i mellomlageret til nettlesaren, so den nye er lasta opp, du ser den berre ikkje for augeblikket. Endret 17. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det skal være nok å trykke F5. Dersom man bare oppdaterer avataren uten å gjøre noe mer, så vil nettleseren unngå å laste ned den nye og istedet bruke/vise den gamle din som den har lagret på harddisken din som cache, slik at det skal gå fortere å laste nettsider uten å laste ned samme grafikken hver eneste gang. Trykker man F5 derimot så tvinger man nettleseren til å laste ned alt på nytt, også grafikk og avatarer, og da vil den oppdage at du har nytt bilde. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Takk for det, skal prøve det neste gang jeg skal endre avatar. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg