Gå til innhold

finnes det et bra coop skytespill spill til xbox360?


TheKims

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste av de som er nevnt no er Gears of War.

 

Genialt co-op der du er nødt til og samarbeide skikkelig vist du tar vanskelighetsgraden opp noen hakk.

 

+Humor

+Veldig bra grafikk (ikke bedre en crysis,men du blir imponert)

+Bra våpen (maskin gevær med motorsag :love: )

 

-Ikke så veldig bra historie

 

Army og two og left4dead er ennå en stund til kommer, så vist du har penger løp og kjøp :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg er en veldig stor fan av co-op, og synes det er utrolig synd at dette lenge har vært en nedprioritert spillmodus, da jeg synes den gjør langt mer for et spill enn vanlig konkurransebaserte flerspillermoduser.

 

Uansett, Halo 3 er knapt nok kurrant i singleplayer campain, men å spille gjennom dette spillet med to eller tre kompiser på Legendary vansklighetsgrad og sette av god tid til å leke (og finne skulls og terminaler) blir spillet straks dødsbra. Garantert til å bringe frem mye latter, og spillet er såpass tilgivende med tanke på spawns så man trenger ikke være spesiellt god for å kunne storkose seg her.

 

Rainbow Six: Vegas har jeg litt mer blandede følelser rundt, i co-op føles spillet litt vel amputert, og all historie og cutscenes er kuttet, noe som gjør at du mister enhver rød tråd spillet har i vanlig campainmodus. Utrolig synd, for spillet blir så mye morsommere i co-op - noe alle spill gjør.

 

Ellers har jeg hørt mye blandet om Army of Two, jeg krysser fingre og tær for at dette spillet blir så morsomt som jeg håper på. Ser også frem til Left 4 Dead, zombier og co-op kan blir utrolig bra!

Lenke til kommentar
- Det er ikke noe vits å kjøpe Rainbow Six: Vegas nå, ettersom om etterfølgeren kommer i Mars.

 

Selges nok til en billig penge snart og er definitivt et spill som fortjener å være i de fleste spillsamlinger.

Coop lokalt er derimot ikke spillets sterke side, da grafikk blir relativt kraftig redusert og som Gangsterpadda nevner så amputeres historien litt.

Historien lider samme skjebne på Coop over Live, men det fungerer uansett langt bedre der enn lokalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...