TheKims Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 tittelen sier væll det meste. tenker da ikke på over i nett... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gears of War. Halo 3. Kane & Lynch. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vent på Army of Two. Lenke til kommentar
kaken Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Kane & Lynch. Vet ikke helt om jeg ville sagt det... Men ja, Army of Two og left4dead kan virke bra. Halo 3 fungerer jo også bra i co-op. Endret 17. januar 2008 av kaken Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 takker for svar.... halo har jeg ikke helt sansen for men de andre skal testes.. Lenke til kommentar
daftportion Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det beste av de som er nevnt no er Gears of War. Genialt co-op der du er nødt til og samarbeide skikkelig vist du tar vanskelighetsgraden opp noen hakk. +Humor +Veldig bra grafikk (ikke bedre en crysis,men du blir imponert) +Bra våpen (maskin gevær med motorsag ) -Ikke så veldig bra historie Army og two og left4dead er ennå en stund til kommer, så vist du har penger løp og kjøp Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 har testet gears of war i en player. var sinnsykt rått. blir nåkk å kjøpe det spillet. Lenke til kommentar
Book Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Army of Two kommer i mars og er designet for coop fra starten av. Det er mer eller mindre fokuset i spillet så det kommer nok til å passe for deg. Etter det jeg har lest så minner kontrollen av karakterene om Gears of War Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Gears of War er også laget rundt Coop. Er vel heller ikke rart at karakterene ligner på geoW sine, jeg synes hele spillet (Army of Two) minner om en slags GeoW klone i en annen setting.. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Rart ingen har nevnt Rainbow Six Vegas. Veldig Veldig bra coop spill. Både singelplayer og coop. Er en stundt siden det har kommet ut så du får dette billig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg er en veldig stor fan av co-op, og synes det er utrolig synd at dette lenge har vært en nedprioritert spillmodus, da jeg synes den gjør langt mer for et spill enn vanlig konkurransebaserte flerspillermoduser. Uansett, Halo 3 er knapt nok kurrant i singleplayer campain, men å spille gjennom dette spillet med to eller tre kompiser på Legendary vansklighetsgrad og sette av god tid til å leke (og finne skulls og terminaler) blir spillet straks dødsbra. Garantert til å bringe frem mye latter, og spillet er såpass tilgivende med tanke på spawns så man trenger ikke være spesiellt god for å kunne storkose seg her. Rainbow Six: Vegas har jeg litt mer blandede følelser rundt, i co-op føles spillet litt vel amputert, og all historie og cutscenes er kuttet, noe som gjør at du mister enhver rød tråd spillet har i vanlig campainmodus. Utrolig synd, for spillet blir så mye morsommere i co-op - noe alle spill gjør. Ellers har jeg hørt mye blandet om Army of Two, jeg krysser fingre og tær for at dette spillet blir så morsomt som jeg håper på. Ser også frem til Left 4 Dead, zombier og co-op kan blir utrolig bra! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) - Det er ikke noe vits å kjøpe Rainbow Six: Vegas nå, ettersom om etterfølgeren kommer i Mars. Endret 18. januar 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 - Det er ikke noe vits å kjøpe Rainbow Six: Vegas nå, ettersom om etterfølgeren kommer i Mars. Selges nok til en billig penge snart og er definitivt et spill som fortjener å være i de fleste spillsamlinger. Coop lokalt er derimot ikke spillets sterke side, da grafikk blir relativt kraftig redusert og som Gangsterpadda nevner så amputeres historien litt. Historien lider samme skjebne på Coop over Live, men det fungerer uansett langt bedre der enn lokalt. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Når kommer egentlig left 4 dead? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Skal nevnes til R6:Vegas sitt forsvar at coop i Terrorist Hunt også er fantastisk artig hvis man bare vil ha litt kjapp multiplayer-action lokalt. Spill med en kompis, sett på høyeste vanskelighetsgrad og max antall fiender og kos dere. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vegas to er jo også coop, men kommer jo ikke på lenge da. Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Coop Mega eller Coop Prix? Haha, kødda, klarte ikke å la være å komme med en ræva spøk. Men Gears er fett i Co-op Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå