Fear the Scare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vis du ser på noen av tingen så ser jeg ofte at når en av jobberen virkelig har gått lei av Boyd så går de over og jobber hos Foose, og Boyd "hater" Foose ser det ut for meg.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) De er nok ikke fiender, men konkurrenter anntar det er American Hotrods du ser på tv nå? Endret 17. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Boyd har tidligere sagt at Foose er konkurrenten, og en bitter fiende. Det skjedde i episoden der en av arbeiderene til Boyd sluttet, og begynte hos Foose. Boyd klikket i vinkel. Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Boyd er en drittsekk, kan ingen ting om biler! Serien er forresten kjedelig. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Boyd er en drittsekk, kan ingen ting om biler! Serien er forresten kjedelig. Der må jeg nok arrestere deg, han kan sikkert mer enn deg.. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Boyd har tidligere sagt at Foose er konkurrenten, og en bitter fiende. Det skjedde i episoden der en av arbeiderene til Boyd sluttet, og begynte hos Foose. Boyd klikket i vinkel. jo, 2 arbeidere har blitt kastet ut for å enten å ha lyst til å jobbe for foose eller fordi dem har jobbet i skjul... Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan ikke si jeg liker han Boyd, han virker litt arrogant elns. Minner meg nesten litt om David Brent Virker forresten som at alle slutter der også, på de nyeste episodene er det bare nye folk der. Han har sikkert litt peiling på biler, men hadde aldri villa kjøpt en bil der, virker som han gir blaffen i kvaliteten på bilene, enesta han bryr seg om er deadlines. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hele serien er jo en studie i dårlig arbeidsmiljø. Burde nesten være pensum i ledelsefaget på siv.øk. How not to motivate employees.... Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Boyd liker bare ordet Deadline, han skjønner ikke hva det betyr sikkert... Mange programmer har jo ofte "manus" men jeg tror ikke dette er helt det samme Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Chip Foose worked for Boyd Coddington from 1990 to 1998, and at the end was president of Hot Rods by Boyd. Foose designed most of Coddington's "signature" cars and is generally credited with creating the Coddington "look". Foose designed Coddington's Roadster, Sportstar, Boydster I and II, and Boyd Air to name a few. Then in 1998 Foose started his own company, which is not that big of a surpise, since Chip's father is also a well-known fabricator and owns a company called Project Design, whose best-known work is probably the "Eleanor" Mustang from "Gone in 60 Seconds". When Foose left Hot Rods by Boyd a key chunk of Boyd's staff went with him. So Boyd lost a major portion of his creative staff, which he did not take very well. Hence the bad blood between them. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har fått inntrykk av at Boyd er en litt kulten type, stemmer det? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Boyd Coddington er en kjedelig taper. Det er American Chopper som gjelder. Senior rocker ifølge byens blokker. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Boyd Coddington er en kjedelig taper. Det er American Chopper som gjelder. Senior rocker ifølge byens blokker. Enig. Har prøvd å se på American Hotrods, men det er jo seriøst ikke noe morsomt i det hele tatt. I American Chopper er folka mye mer interessante. Man får se litt mer enn bare jobbing i verkstedet, og det kommer ut nye episoder en gang iblant. For ikke å snakke om at man får se det ferdige resultatet i American Chopper etter to episoder. I motsetning til American Hotrods mange episoder. Nei, Paul Senior er best! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Boyd Coddington er en kjedelig taper. Det er American Chopper som gjelder. Senior rocker ifølge byens blokker. Enig. Har prøvd å se på American Hotrods, men det er jo seriøst ikke noe morsomt i det hele tatt. I American Chopper er folka mye mer interessante. Man får se litt mer enn bare jobbing i verkstedet, og det kommer ut nye episoder en gang iblant. For ikke å snakke om at man får se det ferdige resultatet i American Chopper etter to episoder. I motsetning til American Hotrods mange episoder. Nei, Paul Senior er best! Enig at det er mere moro med American Chopper. Men så er vel ikke American Hotrods/boyd Coddington sitt program kun ment som komedie heller. Man får se mange fete biler og hvordan det lages og arb. forhold. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Boyd Coddington er en kjedelig taper. Det er American Chopper som gjelder. Senior rocker ifølge byens blokker. Enig. Har prøvd å se på American Hotrods, men det er jo seriøst ikke noe morsomt i det hele tatt. I American Chopper er folka mye mer interessante. Man får se litt mer enn bare jobbing i verkstedet, og det kommer ut nye episoder en gang iblant. For ikke å snakke om at man får se det ferdige resultatet i American Chopper etter to episoder. I motsetning til American Hotrods mange episoder. Nei, Paul Senior er best! Som om jeg skulle sagt det selv... Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Chip Foose har downs! Chip Foose jobba for Boyd før, men begynte for seg sjølv, då vart dei konkurrentar og delvis fiendar. Etter min meining bygger Foose dei finaste bilane. F. Eks. Impression bilen dei lagde idag på Rides. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nei må si jeg liker AHotrod bedre enn AChopper, nettopp fordi vi får se mere av det de driver med på verkstedet og ikke all køddinga til Teutel familien. Skal jeg se komedie vrir jeg over på TV2 eller noe lignende, Discovery ser jeg på for å lære. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg synes nå A Hotrods halvparten av tiden består av Boyds klaging og sutring jeg. Kanskje overdrevet dette, men dere tar poenget. Ellers er jeg enig i at det er artig å se dem arbeide i verkstedet. Få se dem punktsveise og lakke f. eks. Men Discovery Channel burde sende noen nye episoder snart. Synes de kjører repriser på det programmet hele tiden jeg. Det er ille nok at det bare er litt interessant i utgangspunktet, men når man har sett episoden for tredje gang er det nok. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå