Gå til innhold

Chip til NME-360 v2.0

Zarge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Til slutt vil man bli bannet.

Til slutt? Du kommer til å dø du og, som alle andre her på jord kloden. Kom med noe fornuftig når du først skriver.

Er det noen som har denne chipen?

Poenget hans er gyldig. Mange har kommet med løsninger påstått å være umulig å se er installert, men de har endt opp bannet fra Xbox Live alikevel. Microsoft holder munn og hvilke måter de kan ferske folk på, og det er derfor ingen sikker måte å si hvorvidt man vil bli bannet eller ei.

Det er godt mulig at man ikke blir bannet i dag, eller neste runde Microsoft svinger banhammeren, men det er godt mulig at man blir tatt. Noe jeg ville vært mer bekymret for er garantien på Xboxen, ettersom 360 ikke har et spesiellt godt rykte på den kanten.

Lenke til kommentar
Støtter Lakus her, du vil godt mulig på sikt bli bannet. Og du trenger ikke å være spydig på svar du får, selv om det ikke nødvendigvis er svarene du vil ha.

Hold deg til original spill og støtt de som faktisk har dedikert tid til å utvikle de for deg.

Har jeg sakt at jeg skal modde xbox360'en min?!

Lenke til kommentar
Til slutt vil man bli bannet.

Til slutt? Du kommer til å dø du og, som alle andre her på jord kloden. Kom med noe fornuftig når du først skriver.

Er det noen som har denne chipen?

Poenget hans er gyldig. Mange har kommet med løsninger påstått å være umulig å se er installert, men de har endt opp bannet fra Xbox Live alikevel. Microsoft holder munn og hvilke måter de kan ferske folk på, og det er derfor ingen sikker måte å si hvorvidt man vil bli bannet eller ei.

Det er godt mulig at man ikke blir bannet i dag, eller neste runde Microsoft svinger banhammeren, men det er godt mulig at man blir tatt. Noe jeg ville vært mer bekymret for er garantien på Xboxen, ettersom 360 ikke har et spesiellt godt rykte på den kanten.

Det kan jeg forstå, de kommer tross alt med nye oppdateringer to ganger i året. Dashbordet kjøres online, så de har ganske bra kontroll. Hatt bare Xbox360 i nesten 6mnd nå og har 9 orginale spill, kjøpt og betalt for. Det med chip er bare noe jeg lurer på og som jeg mest sannsylig ikke kommer til å utføre. Kanskje jeg jobber for MS?! How knows! Har lite lyst å riskikere Eliten'en min til å bli bannet. Mange gode spill kommer framover også.

Hadde de "hackerne" klart å knekket bios koden eller hva nå enn det er slik at XBMC hadde kommer på Xbox360 så hadde jo chip vært genialt å hatt. Værtfall om det hadde virket like bra som det gjorde på Xbox-orginal.

Trenger egentlig ikke det heller når jeg har en ny HTPC.

Likevel spør jeg, er det ingen som har denne chippen NME-360?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...