PyrionZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg og en kamerat begynte å snakke på biler og NOS i sta, og begynte å fundere på om det virkelig har den effekten som man ser i f.eks The fast and the furios? Eller er dette bare oppskrytt? På forhånd takk for svar: ) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 seff har den en effekt. er væll omtrent 25% økning på hk tar jeg ikke helt feil Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrous Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den har ikke den effekt at bilen tar av som en rakett nei! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 "Nitrous systems can increase power by as little as 0.5 hp or as much as 3,000 hp, depending on the engine type and nitrous system type. " du kan variere hvor mye gass som kommer ut, hvor lenge osv... men det er skadelig for motoren og på en vanlig bil er burde man ikke få den over 50hk mer enn normalt, men det spørs på hvilken motor du har fra før da. og ja, alle "fast and furios" filmene er krafig oppskrytt, de bruker også gjerne mange biler for å gjøre de tingene bilene der gjør, de har en til drifting, en til å kjøre fort, en til hopping osv. Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) men det er skadelig for motoren Er gassen skadelig, eller er det effekten du mener er skadelig? n2o i seg selv er ikke farlig/skadelig for en vanlig otto-motor Endret 18. januar 2008 av Erik Braseth Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) effekten, ikke gassen. sier seg selv at det er skadelig når man har en motor på f.eks 200 HK, plutselig yter den 250-300hk, lett at noe ryker da... Endret 18. januar 2008 av aklla Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ja, eller som den 1,3 corolla`n som gatebil bremset nesten 200hk med. hadde vel 43hk til å begynne med... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ikke sikert akslingen tåler det heller Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Personlig syntes jeg at det ikke er verdt det. Det er som regel bare tull og utgifter før du tar av nossen og er dritt lei hele opplegget. Jeg vil ikke anbefale det på noen måte. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 er vel uansett ikke lov til å ha det tilkoblet når du kjører på offentlig vei da. ihvertfall ikke lov til å bruke det. bilen må vel godkjennes på nytt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå