deve87 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hei. Sist hadde jeg Windows 2000 Pro. oppløsningen 1680x1050 på min ViewSonic 22" LCD. Så installerte jeg Windows Vista, og da fantes plutselig ikke denne oppløsningen. Jeg tenkte at Vista muligens manglet driver til skjermen (lite sannsynlig at det som var feil men). Så jeg lastet ned skjermdrivern og det samme greiene ennå. Jeg installerte PowerStrip 3.76 og skulle lage oppløsnigen der. Når jeg har tastet inn 1680x1050 (som allerede ligger inne i pstrip). Så vil pstrip at jeg skal starte om PCn for å se om oppløsningen vil fungere eller noe.. Etter jeg har starter om... fungerer det fortsatt ikke...!! Hmm. Helt sikkert noen som har spurt om dette tidligere men gadd ikke søke meg ihjel på det her. Vil ha svar nå Endret 17. januar 2008 av Hevley Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 har du installert driveren til skjermkortet? Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 har du installert driveren til skjermkortet? Glemte å skrive det. Men ja. Lasta ned de nyeste nVIDIA driverene fra hjemmesiden demmes. Det er jo selvfølgelig noe med Vista. Men hva ? Takk for svar Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 En annen ledepinne er at jeg kunne bruke oppløsning 1920x1680 i Win 2000. Men når jeg prøver den i Vista, så kommer det opp på skjermen "1khz @ 60 hz out of rate" Noe som sagt ikke kom i Win2000 Jeg bruker foresten DVI kabelen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå