SuperStoffer Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har et seriøst problem med skjermkortet mitt.. Eter å ha skrudd på maskina og komt inn i windows xp, så krasjer skjermkortet og bildet på skjermen blir helt fucka.. noen ganger skjer det med en gang mens andre ganger skjer det ikke i det hele tatt.. Hva er problemet?? har prøvd alle mulige drivere.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 søk på www.google.com og se om andre har hatt samme problem Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 kortet funker helt fint på en annen pc eg har.. burde eg sende det tilbake der eg kjøpte det ifra og klage? Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 har studert problemet litt nærmere og funne ut at noen sek etter at bildet blir fucka kommer det opp en blue screen, men skrifta er noe galt med så det går ikkje ann å lese det.. kunne det hjelpe å legge inn ny bios til skjermkortet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Vet ikke det men kanskje det er noe som kræsjer med driverne dine. Installert de nyeste driverne tenker jeg du alt har gjort. Avinstaller skjermkortet og la Windows legge in driverne og se om det skjer da. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Prøv å still AGP VDDQ Voltage (i Bios) fra 1.5V til 1.6V. Har lest i flere andre forum på nettet at dette kan hjelpe på ditt problem. (virker ikke dette så kan du også prøve å gå opp til 1.7) Bare et forslag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå