FuglFøniks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Heihei, Kjøpte for et lite halvår siden en laptop fra Zepto, altså Znote 6224W. Sett bort ifra billig feeling med hele maskinen konstruksjonsmessig, og en tendens til å bli litt varm, spesielt om den ikke står på en rett overflate. I noen tilfeller ender det med BSoD også... Hvorfor ikke mer lufting på sidene? Uansett... Nå har jeg spolt av her. Saken er den... Jeg lå i senga med laptopen, så på Family Guy. Uten vilje lukket jeg skjermen mens det hele var i gang. Da gikk maskinen i dvalemodus, da jeg akkurat hadde formatert og glemt å skru av den funksjonen. Lukket den kjapt opp... Da hang alt seg. Restarter. Maskinen starter. Men... Etter 3-4 sekunder, skrur den seg bare av igjen. Det er ikke noe skjermbilde. Alle viftene går, lys, full pakke. Reagerer dog ikke når jeg trykker caps lock f.eks (lys). Jeg forventer egentlig ikke at noen har noen genial løsning jeg kan fikse selv her, men prøver likevel, siden Netshop ikke svarer meg på mail (eller retur-søknad), og har sendt meg videre til en annen fyr på tlf to ganger, som ikke tar telefonen... Yessda... Skal sies at det er første gangen i mitt lange kundeforhold med Netshop at de svikter servicemessig. Alle idèer mottas med stor takk...! ~FF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå