Ping0 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hei! har tenkt nå etterhvert å kjøpe meg noen nye pcdeler. pcen kommer til å bli brukt til en del spilling, kanskje ikke de aller tyngste spillene der ute men noe trengs det en quad core, eller holder det lenge med en kraftid dual core? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tror det holder en god stund med en E6850 . Lenke til kommentar
Ping0 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 takk for raskt svar:) Blir vel en dual core ja men hvordan stiller da en quad core på 2.4 ghz seg i forhold til E6850 sin 3 ghz da? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nja, noen programer, de som utnytter firekjerner, går jo selfølgelig raskere med q6600(som jeg tipper du sikter til). Men idag er det ikke veldig mange programer og spill som utnytter firekjerner. Men HW testa ut dette her. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke ennå, men i fremtiden er det. Jeg ville gått for Quad, er kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
Ping0 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 genialt blir nok ikke store overklokkinga da jeg har meget liten erfaring med dette, kanskje noe bare for å prøve, men tviler vel jeg går for så mye som de har gjort i den testen :=) så ut som i standar oppsett så tok den innersvingen et par steder også takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå