Gå til innhold

Mobil til 2000kr med Djuice nonstop

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha ny mobil, men er usikker på jeg vil ha. Jeg er ikke på utkikk etter noe enkel billigmobil, siden jeg alltid vil ha det beste. Pris skal ikke være høyere enn ca.2000kr(dvs, fins det en veldig bra en til 2200 så ok:P)

Jeg vil ha:

Bra kamera, 3-5mpx

Edge/(3g)?

Mp3 spiller

Minnekortplass

Jeg vil helst ikke ha vanlig utforming, men helst flipp eller slide, men kanskje også touchscrean og ikke nr taster.. Har tittet på LG KU990, men usikker. Har også tittet på Samsung g800.

Jeg vil IKKE ha Sony Ericsson eller Nokia N95.

Endret av Mobilepsycho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne ha ny mobil, men er usikker på jeg vil ha. Jeg er ikke på utkikk etter noe enkel billigmobil, siden jeg alltid vil ha det beste. Pris skal ikke være høyere enn ca.2000kr(dvs, fins det en veldig bra en til 2200 så ok:P)

Jeg vil ha:

Bra kamera, 3-5mpx

Edge/(3g)?

Mp3 spiller

Minnekortplass

Jeg vil helst ikke ha vanlig utforming, men helst flipp eller slide, men kanskje også touchscrean og ikke nr taster.. Har tittet på LG KU990, men usikker. Har også tittet på Samsung g800.

Jeg håper du tuller nå. Evt, prisen du mener skal være med bindingstid på abb. Men for 2000/2200 får du ikke det nyeste og beste for å si det slik. Kansje hvis du har ett bra sponset abb. og en god vennepris får du G800 til minst 2200,-. 5mp kamera med 3x optisk zoom. Anbefales. Dårlig batteri er minuset da!

Lenke til kommentar

Jeg vil ha:

Bra kamera, 3-5mpx

Edge/(3g)?

Mp3 spiller

Minnekortplass

Jeg håper du tuller nå. Evt, prisen du mener skal være med bindingstid på abb. Men for 2000/2200 får du ikke det nyeste og beste for å si det slik. Kansje hvis du har ett bra sponset abb. og en god vennepris får du G800 til minst 2200,-. 5mp kamera med 3x optisk zoom. Anbefales. Dårlig batteri er minuset da!

Tja, jeg ønsker meg alltid det beste, men kan ikke få det, men da vil jeg jo selvfølgelig velge det beste til den prisen, og ja MED ABB. Jeg har djuice nonstop, ett av de billigste å kjøpe ny mobil med. Sorry for at jeg glemte å skrive dette.

Lenke til kommentar

Det beste for 2000kr? Det får du ikke.. Men nokia 6300 er en bra mobil til litt under 2000kr..

Om du vil ha 3mpxkamera må du ut med over 2500.. nokia N73 får du fra 2500kr og oppover, og den har en stor skjerm og både 3g og edge. Ellers ligger sony ericsson k810i på ca 2250kr (se på dinpris.no), og den har like bra kamera som n73, men mye mindre skjerm, og den har ikke edge (bare 3g, kjipt om du er utenfor en storby..).

Så og si alle mobiler har mp3 og minnekortplass..

Lenke til kommentar
Du kan få min samsung G800 billig siden jeg gikk for lg ku990 i steden

G800 kan du jo få ned i 2000/2500 hvis den kommer på tilbud med tilsvarende abb som nonstop. Så vidt jeg vet har nonstop nett fått ny sponsing, så du får tilsvarende priser som f.eks telenor supermin. Så er nok den beste kamera telefonen du kan få, men da må du nesten fulge med på tilbud osv.. prisen vil jo bli presset ned!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...