Tharos. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Voi voi! Jeg får begynne å skrive med at ja, jeg vet det finnes en del headset-tråder fra før av, men nå må jeg nesten spørre direkte, for å få et direkte svar. Kort historie, gjort lang: Jeg kjøpte meg da et USB-headset for ikke lenge siden, for bruk på PS3. Headsetet var fint, lyden var god, men det var et problem. Lydkontrollen var laget for Windows, slik at når jeg trykket på volum-opp, så ble volumet i Windows skrudd oppover. Siden det ikke finnes noen innstilling for å stille headset-lyden på PS3 (kun mic-lyden) blir lyden driiithøy i PS3-spill, og dermed temmelig ubrukelig (på PS3 i alle fall). Dermed må jeg ha et headset med analog volumkontroll, og siden det er komplett umulig for nettbutikker å skrive hva slags volumkontroll det er på headsetene de selger, må jeg mase her. And the question is: Har noen et forslag til et USB-headset, med ANALOG volumkontroll? (Og helst litt lengde på kabelen også). Takk for alt som minner om svar! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Steel sound Disse er gått ut av produksjon, har de selv, funker bra. Analog volumkontroll, og lang oppdelbar ledning. Har sett det i salg en EB games butikk i Stavanger, mulig EB games selger de andre plasser også. Evt kan du sjekke opp om steel sound har andre headset i produksjon. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Bømpetbømpedømp. Skulle gjerne hatt flere forslag. Hva med Logitech-headsetene av litt nyere dato? Har disse analog volumkontroll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå